OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic AB är ett av Sveriges äldsta och mest framgångsrika företag inom Callcenterbranschen.Vi har idag över 700 anställda i Sverige, med verksamhet i Stockholm, Göteborg och Söderhamn.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen har över 30 000 arbetsstationer och finns representerat i 39 länder och är därmed det mest spridda callcenterföretaget i världen.Teleperformance Nordic AB söker en Remote Account Manager för vår kunds räkning - American Express. Du blir anställd hos oss på Teleperformance Nordic AB och arbetar i ett insourcinguppdrag, det vill säga, du kommer att arbeta på plats hos American Express, i lokaler belägna på centrala Södermalm (Södra Station).Vi ger dig möjlighet att arbeta för och representera ett av världens mest kända företag/varumärke. Du kommer att ha en egen kundstock med befintliga företagskunder som du kontaktar för merförsäljning av uppdragsgivarens tjänster, men även för att utöka deras lojalitet gentemot American Express. En del administrativa uppgifter tillkommer som en naturlig del av ovanstående.Du ska kunna börja arbeta tämligen omgående.Vi söker därför dig som: - är resultatinriktad och drivande - tar eget personligt ansvar - är duktig med kunder[ - har analytisk förmåga - uttrycker dig väl i tal och skrift - har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter I gengäld erbjuder vi dig ett stimulerande och utmanande arbete hos en professionell och mycket väl ansedd uppdragsgivare.Vill du bli en del av vårat framgångsrika säljteam?Skicka in din ansök märkt "RAM" senast den 17:e[Januari.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman