OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Teleperformance Nordic AB söker en Remote Account Manager för vår kunds räkning- American Express. Du blir anställd hos oss på Teleperformance Nordic AB och arbetar i ett insourcinguppdrag, det vill säga, du kommer att arbeta på plats hos American Express, i lokaler belägna på centrala Södermalm (Södra Station). Vi ger dig möjlighet att arbeta för och representera ett av världens mest kända företag/varumärke. Du kommer främst att arbeta med befintliga företagskunder som du kontaktar för merförsäljning av uppdragsgivarens tjänster. Ditt jobb blir att utöka den redan befintliga kundstocken men även att utöka deras lojalitet gentemot American Express. Du kommer att ansvara och fördela leads då även nykundsbearbetning ingår till viss del. Administrativa uppgifter tillkommer som en naturlig del i arbetet. Vi söker dig som: - drivs av ett högt säljresultat - drivs av kundkontakter - har analytisk förmåga - uttrycker dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska - har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - har mycket goda kunskaper i Excel I gengäld erbjuder vi dig ett stimulerande och utmanande arbete hos en professionell och mycket väl ansedd uppdragsgivare. Startdatum: Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman