OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vi söker en remote account manager för vår kunds räkning- American Express. Det aktuella uppdraget är ett insourcinguppdrag, du kommer att arbeta på plats hos American Express, i lokaler belägna på centrala Södermalm (Södra Station). Vi ger dig möjlighet att arbeta för och representera ett av världens mest kända företag/varumärke. Du kommer att arbeta med en egen kundstock med befintliga företagskunder som du kontaktar för merförsäljning av uppdragsgivarens tjänster, men även för att utöka deras lojalitet gentemot American Express. En del administrativa uppgifter tillkommer som en naturlig del av ovanstående. Du ska kunna börja arbeta tämligen omgående. Vi söker därför dig som: - är resultatinriktad - tar eget personligt ansvar - är duktig med kunder - är drivande - har viss analytisk förmåga - uttrycker dig väl i tal och skrift - har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter I gengäld erbjuder vi dig ett stimulerande och utmanande arbete hos en professionell och mycket väl ansedd uppdragsgivare. Det finns även mycket goda möjligheter att avancera. Skicka in din ansökan redan nu, urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman