OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Innesäljare till Customer Service
Som innesäljare är du en mycket viktig del på affärsområde Marketing & Sales! Du kommer att vara kundens första kontakt i många ärenden, beställningar och frågeställningar rörande våra produkter och tjänster inom verksamheten för våra egenutgivna betallösningar som i huvudsak gäller våra företagskunder. Du kommer att ha telefon och e-post som dina främsta arbetsredskap, och det förekommer även vissa administrativa arbetsuppgifter. Vid rätt matchning finns stora möjligheter till utveckling och stimulerande arbetsuppgifter, exempelvis inom projekt. Arbetsorten är huvudsakligen på kontoret i Stockholm/Kungsholmen med möjlighet till distansarbete.
Jobba för framtiden redan idag
Du kommer att tillhöra avdelningen Customer Support som består av 2 grupper, Customer Service och Backoffice. Avdelningen utsågs till årets bästa kundservice inom finansiella tjänster 2022 av Brilliant. Vi söker nu en vikarie till gruppen Customer Service som har ett brinnande intresse för nya digitala lösningar och värderar service högt.
Vår målsättning är att överträffa kundens förväntan vilket ställer stora krav på dig som medarbetare. Du behöver vara flexibel, lyhörd, hjälpsam och trevlig i kundbemötandet. Arbetet utförs i ett team om 9 innesäljare, där samarbete och kommunikation är av största vikt för att nå avdelningens mål på såväl individ som teamnivå.
Customer Service är bemannat vardagar mellan 08:00 - 16:00. Din arbetsdag kommer schemaläggas efter verksamhetens behov.
Du kommer att rapportera till gruppchefen för Customer Service.
Du blir en viktig del av kunden - en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer - från början till slut. Dessutom kan vi erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter, för självklart förväntar vi oss att du som medarbetare har viljan att växa och ständigt lära dig nytt.
Har du den här bakgrunden?
- Van vid att jobba med digitala verktyg
- Van att jobba med telefon som ditt främsta arbetsredskap
- Serviceerfarenhet är meriterande
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då båda språken krävs i det dagliga arbetet. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.