Innesäljare till Delicard!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Som innesäljare på Delicard kommer du att ingå i ett säljteam som arbetar kampanj- och målinriktat där du får mycket coachning och pepp för att uppnå dina mål. Du kommer att arbeta med att kontakta nya kunder, marknadsföra Delicard samt hitta försäljningsmöjligheter. Arbetet sker främst med telefon och dator som verktyg. Detta är en perfekt chans för dig som vill jobba med och utvecklas inom B2B samt få värdefull kunskap inom området! Erfarenhet av liknande arbete innan är meriterande, men inget krav. Tjänsten inleds med en utbildning där du lär dig allt du behöver kunna för att känna dig bekväm i rollen.

Du kommer till exempel att:

- Över telefonen presentera, informera och sälja Delicard gåvokort
- Fokusera på nykundsbearbetning men det förekommer även att du kontaktar redan befintliga kunder

Arbetets omfattning:
Start: Omgående - 31 december, med möjlighet till förlängning
Omfattning: Heltid. Du blir anställd av oss på Magna och uthyrd till kund.

Kundföretaget

Edenred, som uppfann Delicard, är världsledande inom förskottsbetalda tjänster och erbjuder lösningar som ökar människors välmående och förbättrar prestationerna inom organisationer. Delicard är ett etablerat företag på den svenska marknaden och det finns mycket kunskap inom företaget för dig med rätt driv att ta del av.

Din profil

Vi söker dig som är i början av din karriär och är intresserad av att komma in på ett seriöst företag och få bra kunskap inom försäljning. Kanske har du tidigare arbetat i ett callcenter och vill ta steget ut för att få lite mer eget ansvar? Kanske har du inte alls arbetat med försäljning sedan tidigare men är en säljare i själen och tycker att det verkar spännande och intressant?

I denna rekrytering kommer vi att titta mycket på personlighet. Det vi söker är en person som är uthållig, ansvarstagande och driven. Du är social och trivs med att använda telefonen som arbetsverktyg. Du har förståelse för att alla kunder är olika, och har lätt för att skifta ditt bemötande beroende på vem du pratar med.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till vår växel via 08-21 55 60.

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 5 oktober 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


15 november 2024

15 november 2024

15 november 2024

15 november 2024