OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för försäljning och vill vidareutvecklas inom det? Vill du bli en del av ett grymt team inom B2B-försäljning? Då har vi rätt tjänst för dig!
Ansök redan idag för att säkra din plats i urvalet, intervjuer sker löpande.
Dina arbetsuppgifter
Som innesäljare hos vår kund kommer du marknadsföra deras tjänster gentemot nya samt befintliga kunder. Du säljer endast till företag där deras största fokus ligger på kunder, som i någon form, själva tagit första steget mot ett köp via någon/några av deras marknadsförningskanaler. Du kommer att arbeta nära ditt team samt försäljningschef där du både kommer få stöd och coachning för att lyckas i rollen.
Om företaget
Vår kund är ett svenskt företag som tillhandahåller kunskap och system för den digitala inköpsprocessen. De erbjuder systemstöd för inköpsanalys, e-upphandling och e-handel i offentlig sektor. Enligt deras användare är deras system lätta att lära sig och enkla att använda. Deras system utvecklas kontinuerligt i samråd med deras kunder som är experter inom upphandling och inköp. Tillsammans med deras kunder bidrar de till en bättre upphandling för att möjliggöra den goda affären.
Din profil
Som innesäljare ser vi gärna att du är tävlingsinriktad, disciplinerad och kan ta ansvar över ditt eget arbete samt innehar en väldigt hög social kompetens. Det är också viktigt att du har ett brinnande intresse för försäljning samt tycker om att arbeta mot uppsatta mål. Eftersom försäljningen sker på telefon ser vi att du ska vara bekväm med datorer och behärska det svenska språket i tal & skrift.
Skallkrav;
- Svenska i tal och skrift
- Grundkunskaper i Office och Skype
- Intresse för försäljning
Meriterande;
- Tidigare arbetat med offentlig upphandling
- Erfarenhet avB2B-försäljning
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Placeringsort: Stocksund
Start: Omgånde eller enligt överenskommelse
Lön: Grundlön + provision
Urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna