Innesäljare till familjärt bolag i Tyresö

Innesäljare till familjärt bolag i Tyresö

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vill du arbeta i en ansvarstagande roll där du är med och påverkar hur dina dagar ser ut? I denna roll som Innesäljare har du möjlighet att påverka och växa i din karriär.

Vi söker dig som vill arbeta med att bygga relationer och ge support till kunder. Vår kund blir kontaktat av sina kunder i frågor om produkter och samarbeten. Du kommer att arbeta med administrativa arbetsuppgifter, som orderhantering och beställningar. Samt ha kontakt med leverantörer. Du är företagets närmaste kontaktperson för deras kunder. Denna roll kan kommas att utvecklas snabbt och du tillsammans med din närmaste medarbetare VDN på företaget är med och påverkar din karriär framåt.

Vid anställning blir du direktrekryterad av kund. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, på deras nybyggda kontor i Tyresö. Start för tjänsten är i augusti. Varmt välkommen in med din ansökan då intervjuer sker löpande.

Om företaget
Vår kund levererar emballage och packprodukter till stora som små kunder och är Sveriges förmodligen mest välsorterade leverantör. De samarbetar med allt från stora bolag till mindre företag, och är ett drivet glatt team som nu söker sin nästa medarbetare.

Mer information om företag ges vid närmare kontakt.

Din profil
Vi söker dig som tidigare arbetat i en supportfunktion mot företag. Du har tidigare erfarenhet av försäljning av något slag, samt är trygg i vad en bra kundservice är. Vi ser att du är driven och initiativtagande då du kommer att påverka din egen roll, och ta stort eget ansvar över ditt arbete.

Vi tror att du som söker är nyfiken och vill vara med och bidra till verksamheten. Du ser gärna din nästa arbetsplats som ett ställe du vill stanna och utvecklas på för att tillsammans med kollegor följa med i branschen och vara behjälplig mot kunder.

För att lyckas i rollen har du god datorvana samt tidigare erfarenhet av att arbeta med Office-paketet. Du behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du innehar B-körkort, för att du i tjänsten ska kunna åka ut på kundbesök.


Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Matilda Dahlin på telefon 076-869 30 eller matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024