OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Du kommer som innesäljare få ett introduktionsprogram de första veckorna. Där kommer du få kunskaper om tjänstens roll och företagets produkter och tjänster. Du kommer som innesäljare arbeta med att ringa befintliga och potentiella kunder för att sälja in serviceavtal för företagets tjänster.
I jobbet ingår också prospektering, administrera avtal , offerter och mötesbokning. I säljteamet är de idag 9 st personer Du kommer jobba tajt ihop med en senior kollega på innesälj.
Om företaget
Företaget arbetar bland annat med tillverkning, installation och service. De arbetar med att utveckla produkter för etablerade och nya kunders räkning. Mer information om kunden ges vid en intervju.
Din profil
Skallkrav:
- Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- God datavana, kännedom av Officepaketet
Meriterande:
- Telefonvana av liknade arbete, ex kundtjänst och innesälj
- Kännedom av affärssystemet Pyramid
- Teknisk kunskap för portar och lastbryggor.
Som person är du tekniskt intresserad. Du har ett driv och tålmodighet. Du vågar lyfta luren och ringa nya och befintliga kunder. Vi ser också att personen har ett bra självförtroende och en lyhördhet och tar samtalet så långt det går och sätter ett tydlig nästa steg i processen.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: december eller enligt överenskommelse
Placering: Habo
Omfattning: Heltid , dagtid
Lön: enligt överenskommelse
Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna