Innesäljare till Harry Holms

Innesäljare till Harry Holms

Arbetsbeskrivning

Harry Holms AB är ett familjeföretag startat av grundaren Harry Holm 1945. Företaget drivs idag av tredje generationen. Verksamheten består i att konstruera, tillverka och sälja rostfria produkter till sjukvård och industri. Steriliseringskorgar, tvålhållare, operations- och tandläkarutrustning m.m. svetsas och bearbetas i verkstaden före elpolering.

Rollen
I rollen som innesäljare tillhör du Sälj & Marknadsteamet i Munkfors. Tillsammans jobbar ni för att öka försäljning, leverera med kvalitet och hålla en hög servicenivå. Som innesäljare hos Harry Holms är du en viktig del i teamet, du är bland annat företagets ansikte utåt mot befintliga kunder.

Tjänsten är bred och innehåller arbetsuppgifter såsom:

• Ordermottagning: Ansvar för inkommande order. Du ser till att order förs in i system, samt följer upp order och leverans.


• Försäljning och Merförsäljning: I rollen ingår att kontakta potentiella kunder och sälja in Harry Holms och produkterna. Det ingår också att vårda befintliga kunder och bedriva merförsäljning.


• Leveranskontroll: Övervaka pågående och kommande leveranser för att hålla en hög servicegrad mot kunderna. Hålla kunderna uppdaterade kring pågående leveranser.


• Offerter: Skriva offerter till nya och befintliga kunder, samt följa upp skickade offerter.


• Utesälj: Vid behov besöka kunder och mässor tillsammans med resterande del av Sälj & Marknadsteamet.


• Administration: Bistå organisationen med administrativt arbete.

Din bakgrund
För att trivas i rollen som Innesäljare är det viktigt att du brinner för service, och att du har en känsla för vad som är kvalitet för kunderna. Du gillar att ha kontakt med människor och är duktig på att bygga relationer, både via telefon och e-post. Du gillar försäljning med kvalitet, du tycker om att göra bra affärer för Harry Holms, och bra affärer för kunderna.

Du är noggrann, och van vid att hantera och administrera order och leveranser mot kunder. Du kommunicerar väl både i svenska och engelska. Du har erfarenhet av att arbeta i CRM och affärssystem.

Övrigt

Placering: Munkfors

Omfattning: Heltid fram till sista februari 2022.

Start: Omgående.

Ansöker gör du via formuläret nedan.

Tjänsten är en bemanning via Qtym. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Erik Ramström, 054-14 18 00, erik.ramstrom@qtym.se. Jan Hallenberg, 054-14 18 00, jan.hallenberg@qtym.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qtym
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2021
  • Ansök senast: 1 december 2021

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024