OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för nästa utmaning? Drivs du av att stötta kunder och alltid komma fram till den bästa lösningen? Tycker du om att arbeta i en global miljö och vill ge service i världsklass? Se hit, vi på Adecco har uppdraget för dig hos en av våra kunder i Fagersta.
Om tjänsten
I din roll som innesäljare kommer du att arbeta med first line support och ge kundservice i världsklass till befintliga och potentiella kunder. Du kommer tillsammans med kollegorna i ditt team att arbeta nära säljteamet och stötta dem för att uppnå säljmål, förbättra försäljningseffektiviteten och kundnöjdheten. Kontakten med kunder sker ofta via telefon och e-post och du stöttar och hjälper kunderna med ett spektrum av olika ärenden såsom orderhantering, felsökning till offerthantering. Du arbetar dagligen i flera olika affärssystem och vi ser att du har goda erfarenheter av detta och känner dig bekväm med att koordinera i olika system.
Tjänsten som innesäljare är ett konsultuppdrag med start 1/6 eller enligt överenskommelse. Initialt är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning och anställning hos kund.
Om dig
Vi söker dig som är social, nyfiken, lyhörd och förtroendeingivande. Du älskar kundkontakter och har en förmåga att skapa långsiktiga kundrelationer. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete ex. assistent, administratör, innesäljare eller koordinator. Du är mål- och resultatinriktad, har ett utpräglat servicetänk mot både kollegor och kunder, hög arbetsmoral och lätt till skratt. Vidare ser vi att du har ett jordnära och prestigelöst sätt gentemot andra och värderar teamarbete högt.
Du strävar efter att alltid ge kunden en bra kundupplevelse och formulerar dig tydligt, professionellt och pedagogiskt i både tal och skrift. Du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Du behöver också ha god datorvana samt lätt för att sätta dig in i nya system. Mycket meriterande om du har kunskaper i M3. Viktigt för tjänsten är dessutom flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Per Olander via. 0223-65 20 57 alt. per.olander@adecco.se eller Anders Ericsson via 0223-65 20 51 alt. anders.ericsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.
Välkommen med din ansökan!
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Innesäljare, säljadministratör, säljsupport, kundsupport, Adecco, Fagersta
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147