Innesäljare till kund i Eskilstuna

Innesäljare till kund i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, flexibel och gillar att arbeta med service? Har du bra samarbetsförmåga och gillar att arbeta i ett tätt sammansvetsat team? Trivs du samtidigt i en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara precis den person vi söker till tjänsten som innesäljare i Eskilstuna!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi söker för kunds räkning en driven lagspelare till deras supportavdelning, hjärtat i deras verksamhet. Detta är en väldigt bred roll där du förväntas delta och ta ansvar i flera av vår kunds avdelningar. Det inkluderar bland annat kundsupport, allmän administration, inköp och offerthantering, samt ta hand om kunder som kommer in i den fysiska butiken.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Hantera inkommande ärenden effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer. Till viss del även utgående ärenden
• Agera kunskapsstöd både internt och externt i frågor gällande produkter och problem
• Offerthantering
• Order- och inköpshantering

Personprofil
Som person är du målfokuserad och har en stor motor. Då rollen är väldigt bred läggs extra vikt vid att du är prestigelös och är beredd att hjälpa till där det behövs. För att passa in i organisationen är du social och relationsskapande och du kommunicerar naturligt med såväl medarbetare som externa kunder. Du gillar ordning och reda och för dig är planering, förberedelser och uppföljning en naturlighet.

Du är drivande och nyfiken i ditt sätt att arbeta och brinner för kundservice. Vi ser att du är en målorienterad och serviceinriktad person som är duktig på att samarbeta. Du har ett starkt driv, trivs i ett högt tempo och har en positiv attityd. I stället för att se problem så ser du möjligheter.

För att lyckas i rollen som innesäljare ser vi att du har:
• Mycket god kommunikationsförmåga i såväl svenska som engelska i tal och skrift
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom service, inköp eller försäljning
• God allmän datorvana där erfarenhet av Visma ses som extra meriterande


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Eskilstuna

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alfred Domberg via alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 10 april 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024