OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba för ett marknadsledande bolag inom byggbranschen? Gillar du att arbeta med försäljning och bygga kundrelationer? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Arbetsuppgifter:
Vi söker för vår kunds räkning en innesäljare på heltid. Som innesäljare kommer
ditt dagliga arbete till större del bestå av att bearbeta både befintliga och
nya kunder. Affärerna kommer främst ske över telefonen. Arbetsuppgifterna
kommer huvudsakligen bestå av:Bygga långsiktiga kundrelationer och skapa ett
större intresse för våra tjänster
Arbeta mot projekt Medverka i budgetansvar tillsammans med dina
kollegor
Vara bolagets ansikte utåt och kunna marknadsföra
oss på bästa sätt mot potentiella kunder
Sträva efter att varje kund du kontaktar får en
fantastisk uppfattning av både dig och oss som företag
Du kommer att
arbeta på plats på kontoret i Stockholm och arbetstiderna är kontorstider med
möjlighet till flex.
Om företaget:
Bolaget är en ledande digitaliseringspartner för bygg- och anläggningsbranschen. Vi tillhandahåller en verktygslåda av nyckelfärdiga tjänster som är redo att integreras i våra kunders digitala ekosystem. Tillsammans med över 300 medarbetare i fyra länder är vår mission att skapa socialt hållbara och resurseffektiva arbetsplatser, där de tjänster vi levererar gör jobbet säkrare och enklare för hundratusentals människor varje dag.
Bolaget är en attraktiv arbetsgivare och du kliver in i en intressant och utvecklande fas där mycket kommer att hända inom snar framtid. Vi ser våra anställda som vår största resurs och det är viktigt för oss att skapa ett värde i gruppen. Vi erbjuder generös friskvård och har kick-off några gånger per år. Utöver det så är det en god och lättsam stämning i teamet och vi värnar högt om vår företagskultur.
Din profil:
För att trivas i rollen ser vi att du är en driven, tävlingsinriktad och tar ett stort ansvar för ditt arbete. Du är engagerad, orädd och har en positiv inställning till att lära dig nya saker. Vi söker dig som är trygg i relationsskapande försäljning och vill vara med och utvecklas på din arbetsplats tillsammans med dina kollegor.
Skallkrav:
• God förmåga att utrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska
• Datavana, erfarenhet av arbete i CRM system
• Erfarenhet inom B2B försäljning
Meriterande:
• Om du har erfarenhet av arbete med mjukvarulösningar
• Erfarenhet av arbete mot SaaS bolag
• Kunskap om byggbranschen
Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst blir du direktrekryterad till kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Är detta tjänsten för dig? Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996