Innesäljare till Ricoh IT-partner

Arbetsbeskrivning

Information om tjänsten


Ghost Competence söker för Ricoh-IT partners räkning en innesäljare till Skellefteåkontoret. Du kommer i rollen som innesäljare på Ricoh-IT partner vara en viktig del i kontakten med deras kunder och i deras fortsätta tillväxt i Norrland. För att trivas i rollen som innesäljare drivs du av att uppnå resultat, är ambitiös och målinriktad. Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet som innesäljare alternativt jobbat inom telemarketing och söker en ny utmaning.

Om du arbetar på ett företag idag där du inte längre utvecklas då ska du söka dig till Ricoh IT-partner. De har ständiga samtal om hur deras medarbetare och företaget kan utvecklas. Hos dem finns möjligheten att växa!

Detta är en direktrekrytering till Ricoh IT-partner. All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.


Information om kundföretaget


Ricoh IT-Partner Norr är fristående företag, men samtidigt exklusiva partners till Ricoh Sverige AB, som erbjuder hela Ricohs produkt- och tjänsteutbud för Dokumenthantering, IT-infrastruktur och AV/Videokonferens. De har kontor i Luleå, Skellefteå och Umeå.

Dina arbetsuppgifter


Som innesäljare är uppgiften att sälja och registrera försäljningsorder i Ricohs affärssystem. Detta görs genom tät och nära kommunikation med deras kunder som finns från Ö-vik i söder till Haparanda i norr samt inlandskommunerna. Du blir en viktig del i relationen till deras kunder. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

• Telefonförsäljning mot befintliga och nya kunder
• Jobba mot individuella försäljningsmål och mot företagets försäljningsmål
• Administrera egen försäljning ex. skriva offerter och avtal
• Löpande rapportering till säljchef
• Främst merförsäljning och utveckling av befintliga kunder samt nyförsäljning
• Skapande av försäljningskampanjer


Vi söker dig som


Tidigare har arbetat som innesäljare alternativt har erfarenhet av telemarketing och söker en större utmaning. Som person är du serviceminded, ansvarstagande, ambitiös och gillar att ha kontakt med kunder.

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@ghostcompetence.se

Fakta

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning

ORT: Skellefteå

URVAL: Sker löpande

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 10/2-17

KONTAKT: Jonas Lindgren

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB Skellefteå
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 18 januari 2017

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


B2B-säljare

B2B-säljare

27 december 2024

Innesäljare

Innesäljare

27 december 2024

Account Manager - Stockholm

Account Manager - Stockholm

27 december 2024

Låneförmedlare till stort bolag

Låneförmedlare till stort bolag

27 december 2024