Innesäljare till Selecta!

Innesäljare till Selecta!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en målinriktad och driven person som älskar att jobba mot högt uppsatta mål? Selecta söker nu efter sin nya innesäljare till deras Remote Sales team som brinner för att ta försäljning till en ny nivå. Du som innesäljare kommer att få ta del av utbildning samt coachning för att kunna prestera på bästa sätt. Är du intresserad av att arbeta i ett marknadsledande företag med många kontakter och en produkt som sprider glädje, är du sugen på en rolig utmaning inom sälj? Då kan det vara dig vi söker! Du kommer att jobba i ett dedikerat, sammansvetsat och engagerat team som verkligen är måna om att alla ska lyckas med sina mål och som ständigt strävar efter att nå ökade resultat.

Det här är en möjlighet för dig som gillar att kontakta nya kunder och brinner för att se till att våra befintliga kunder är mer än nöjda! Du både säljer in och omförhandlar, utvecklar, optimerar och förnyar avtal för små och medelstora kunder i alla segment. Du kommer att sitta i våra fräscha, ljusa lokaler i Solna Strand.

Dina arbetsuppgifter
- Kontakta både nya och befintliga kunder via telefon, e-post och Teams
- Hantera inkommande förfrågningar och affärer via telefon eller e-post
- Presentera, förhandla, förnya och optimera våra avtal genom att identifiera kundens behov och designa lösningar
- Har tätt samarbete med hela säljteamet och övriga organisationen

Din profil
Du har en positiv inställning, ett utåtriktat tankesätt och du tycker om att ha kontakt med våra kunder. Du är prestationsorienterad och det motiverar dig att nå resultat! Du har en ambition att alltid lära dig mer och på så sätt utvecklas.

Vår ideala kandidat har:
- Erfarenhet inom telefonförsäljning, fältförsäljning eller callcenter
- Kommersiell utbildning är meriterande
- Utmärkt kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska
- Grundläggande presentations- och förhandlingsförmåga
- Mycket goda IT-kunskaper; du kommer främst arbeta i Excel, Powerpoint, Microsoft Dynamics 365 och Teams
- Du trivs med ett högt arbetstempo samt att ha många bollar i luften.

Om företaget
En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig och du dem. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett gott kaffe. Vi har ett stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar. Du har tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner och Friskvårdsbidrag.

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning.
Vi är medlemmar i Almega kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2023
  • Ansök senast: 6 september 2023

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


8 oktober 2024

8 oktober 2024

8 oktober 2024

8 oktober 2024