OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du vara en del av vårt Remote Sales team som innesäljare? På Selecta har du chansen att jobba i ett marknadsledande företag med spännande kundkontakter och en produkt som skapar glädje.
Om du är redo för en rolig säljutmaning, då är det kanske just dig vi söker!
Som innesäljare kommer du att ha en nyckelroll i att både etablera kontakt med nya kunder och se till att våra befintliga kunder är mer än nöjda. Du kommer att sälja, förhandla, förnya och optimera avtal för små och medelstora kunder i olika segment. Ditt arbete sker från våra moderna och ljusa lokaler i Solna Strand.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Initiera kontakt med både nya och befintliga kunder via telefon, e-post och Teams.
Hantera inkommande förfrågningar och affärer via telefon och e-post.
Presentera och förhandla för att designa skräddarsydda lösningar för att uppfylla kundens behov.
Samarbete med vårt säljteam och andra delar av organisationen.
Vi erbjuder:
Utöver möjligheten att arbeta inom en framstående organisation med en starkt eftertraktad produkt, så erbjuder vi en möjlighet till personlig och professionell utveckling. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett gott kaffe. Vi har ett stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar. Du har tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner och Friskvårdsbidrag.
Personprofil
Vi söker dig med en positiv inställning, utåtriktat tankesätt och passion för kundkontakt. Du drivs av att nå resultat och har en ständig vilja att lära och utvecklas. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom telefonförsäljning, fältförsäljning eller callcenter och en kommersiell utbildning är meriterande.
För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har:
Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska.
Grundläggande presentations och förhandlingsförmåga.
Goda IT-kunskaper, särskilt inom Excel, Powerpoint, Microsoft Dynamics 365 och Teams.
Förmågan att trivas i en arbetsmiljö med högt tempo och många bollar i luften.
Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8–17
Plats: Solna
Körkort: B
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Företagspresentation
Vi är Europas marknadsledande leverantör av smidiga lösningar för försäljning av mat och dryck via självservering. Varje dag förser vi fler än tio miljoner människor över hela Europa med goda drycker och snacks genom våra 425 000 försäljningsställen.
Vi tillhandahåller mat- och dryckeskoncept av högsta kvalitet för alla typer av platser – från arbetsplatser till skolor, universitet och sjukhus och andra publika miljöer. Genom att erbjuda en bra produktmix med även hälsosammare alternativ är vi en föregångare inom branschen och låter våra kunder njuta av kaffe, mat och dryck precis som de vill ha det!
Selecta har över 7 000 anställda i 16 länder och det är våra medarbetares fantastiska kompetens och engagemang vi har att tacka för en stor del av våra framgångar.
Grundat 1956
Medarbetare Ca 400
Omsättning 950 M SEK
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg