OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för administration och har en hög känsla för service? Då kan denna roll vara för dig! STILL söker nu en innesäljare som ska stötta upp deras säljavdelning. Rollen innebär administrativt arbete och även mycket kundkontakt samt samarbete med olika parter både internt och externt. Låter detta som en spännande roll för dig? Sök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående!
OM TJÄNSTEN
STILL är en ledande leverantör av högkvalitativa truckar och intralogistik. STILL har en 100 år lång historia av att tillhandahålla högkvalitativ lagerhanteringsutrustning inklusive världsledande truckar, låglyftande truckar och VNA-truckar.
Förutom nya truckar erbjuder STILL Sverige professionellt rekonditionerade begagnade truckar och truckuthyrning för att ge dig som kund maximal flexibilitet inom alla tillämpningsområden.
I denna roll söker vi en person som drivs av problemlösning, som har lätt för att vara social och har en god känsla för högkvalitativ service. Rollen innebär att du kommer arbeta mycket i affärssystem, bland annat med underlag och avtal samt uppföljning för att se till att ordrar ligger rätt. Teamet du kommer ingå i består av tre personer som arbetar på avdelningen som har ansvar över försäljningen av korttidshyra och begagnade truckar. I teamet värdesätts ett gott samarbete och att ha roligt på arbetet.
Du erbjuds
- En fot in på ett växande, spännande företag med flera trevliga och ambitiösa kollegor där alla hjälps åt
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden (läs mer om vårt konsulterbjudande längre ner i annonsen)
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och kundkontakt
- Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift, då dessa språk förekommer i tjänsten
- Har god systemvana
Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av arbete inom uthyrningsbranschen.
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är kommunikativ, framåt och noggrann. Utöver det ser vi också att du är nyfiken och positiv som person, och inte minst service-minded då det är en viktig egenskap för denna roll.
Övrig information
* Start: Omgående
* Uppdragets längd: Initialt ett konsultuppdrag på sex månader, med möjlighet till förlängning
* Omfattning: Heltid
* Placering: Fosie, Malmö
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om STILL här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231