OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och resultatfokuserad innesäljare till ett konsultföretag i centrala Stockholm. Vår kund är ett mindre konsultbolag med stora ambitioner. De säljer och genomför utbildning och coachning av nyblivna personalledare.
Vår kund sitter i helt nyrenoverade lokaler mitt emellan Stureplan och Hötorget.
Arbetsuppgifter
Arbetet som innesäljare innebär att du ringer till chefer och ledare i Stockholm och erbjuder dem företagets tjänster. I rollen som innesäljare ansvarar du för att boka möten med potentiella kunder. Ju fler samtal och möten, desto bättre.
Du ansvarar även för uppföljning av kundsamarbeten och tillsammans med dina kollegor skapar du långsiktiga relationer med era kunder. Som innesäljare kommer du även att arbeta med merförsäljning på befintliga kunder och bearbetning av gamla kunder.
Om du är intresserad och har dessa ambitioner finns det goda möjligheter att i framtiden växa och även vara den som genomför kundmöten, antingen digitalt eller fysiskt.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som innesäljare tror vi att du har arbetat ett par år i en liknande roll på ett tillväxtföretag. Du har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och mycket god telefonvana. Du har även erfarenhet av att arbeta i säljstödsystem och är en fena på excel. Erfarenhet av prospektering och B2B försäljning är mycket meriterande.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
Mer om dig
Du har starkt driv samtidigt som du har mycket tålamod, är långsiktig och gillar att bygga hållbara relationer. Vidare är du målfokuserad och är beredd att kämpa för att komma dit du vill. Du har en god affärsförståelse och som person är du bra på att lyssna och förstå andra människor. Du är även bra på att ge och ta emot feedback. Du bör också vara kvalitetsmedveten, prestigelös och har en förmåga att arbeta både självständigt och i team. Slutligen bör du vara flexibel och ha en ödmjuk inställning.
Mer om tjänsten
- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: Centrala Stockholm
- Månadslön med fast del samt en rörlig provisionsdel
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta våra rekryteringsansvariga Svante Norin på svante.norin@andara.se eller Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varför jobba på Andara?
Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav