OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av orderhantering och trivs som allra bäst i en administrativ roll? Har du dessutom god affärssystemvana, brinner för att utföra ditt arbete med noggrannhet samt alltid ge god service, då kan det vara dig vi söker till rollen som innesäljare! Techstep är ledande i Norden på mobilteknologi för arbetsplatsen. Genom hårdvara, mjukvara och paketerade tjänster hjälper Techstep kunder att dra nytta av fördelarna med mobilitet och förbättrar arbetsdagen för anställda och organisationer runt om i Norden. Med tjänstelösningar i fokus söker vi för Techsteps räkning en ny talang som kan stärka och växa med deras team!
OM TJÄNSTEN
Techstep växer och utökar nu sitt säljteam med en innesäljare. I dagsläget består teamet av 8 personer på inne- och utesälj. I din roll som innesäljare kommer du att stötta dina kollegor på utesälj med bland annat administrativa uppgifter.
Techstep är ett växande techföretag med specialistkunskaper inom Enterprise Mobility. Techstep har positionerat sig som en ledande leverantör av den digitala arbetsplatsen i Norden genom att kombinera säkra mobilitetslösningar med modern drift och support. Deras vision är "Making Work Mobile" och målet är att vara det självklara valet för organisationer i Norden som strävar efter att skapa den bästa moderna arbetsplatsen. De erbjuder lösningar som ger de anställda digitala verktyg som de trivs med och som gör dem effektiva – oavsett var och när de vill jobba. Techstep drivs av nyfikenhet och strävar efter att vara en oberoende rådgivare - för alla deras kunder.
Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Techstep.
Du erbjuds
* Möjligheten att arbeta hos en av de främsta aktörerna inom mobilitet i Sverige och i en bransch som är på väg framåt. Som ny på arbetsplatsen erbjuds du även mentorskap på plats av dina kollegor i försäljningsteamet.
* Ett dynamiskt arbete i samverkan med säljare och kunder samt en flexibel arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik.
ARBETSUPPGIFTER
Som innesäljare kommer du att stötta säljarna och ansvara för administrativa uppgifter kopplat till orderhantering, orderläggning samt uppföljning av ordrar.
Du kommer även ha kundkontakt genom inkommande ärenden via telefon och mail.
Du kommer till exempel att
* Ta emot och registrera ordrar samt följa upp leveranser. Du ansvarar även för restorderhantering.
* Uppdatera produkter och prislistor i systemet.
VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av orderhantering/orderregistrering från en liknande roll.
* Har god affärssystemvana.
* Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska.
Som person är du
* Serviceinriktad
* Självgående
* Noggrann
Vidare ser vi att du är en person som kan leva efter Techsteps värderingar Accountable, Respect, Open Minded, Challenger – Together we are Team Players.
Du har ett flexibelt förhållningssätt och är bra på att prioritera dina arbetsuppgifter. Du är även ansvarstagande och strukturerad samt säkerställer alltid att ditt arbete håller hög kvalitet.
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna och vi ber dig därför motivera väl i ditt personliga brev om ditt intresse för tjänsten samt varför du är rätt person för tjänsten.
Övrig information
* Start: september.
* Omfattning: Heltid, 8.00-17.00.
* Placering: Karlstad.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231