OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden söker en driven mötesbokare /innesäljare till Trecom RingUp i Jönköping, är det dig vi är på jakt efter?
Start: Snarast möjligt, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid 8-17
Placering: På Trecoms kontor i Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Vi behandlar löpande nya ansökningar, vänta inte - sök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Som mötesbokare på Ring Up Trecom blir du en del i ett tajt team i schysta lokaler i Jönköping. Du kommer få introduktion i Trecoms produktutbud och du kommer jobba i nära samarbete med fältsäljare som har gedigen erfarenhet. I rollen som mötesbokare blir du kundens första kontakt med Trecom, vi söker därför dig som gillar att ha personlig kontakt, inte räds att lyfta luren och har ett hjärta som slår för försäljning och affärer. Din uppgift blir att boka in möten åt Trecoms säljare ute hos kund för att knyta relationer med företagskunder. Rollen innebär att du bokar möten med främst nykund men också befintliga kunder. För den som brinner för försäljning finns stora utmaningar i att vidareutveckla sig i rollen och på sikt jobba i en utesäljarroll. Produktutbudet som Trecom erbjuder är brett men är störst inom telecom - därför ser vi gärna att du har jobbat inom telecom tidigare!
Om företaget
Trecom är en oberoende partner som hjälper företag hitta anpassade och kostnadseffektiva lösningar inom telecom med över 20 års samlad branscherfarenhet. Trecom har ett väldigt nära samarbete med Telenor, Tre, Tele2 och Telia. Detta för att företagare ska få bästa möjliga växel och mobillösning till sitt företag. Vi vet vikten av att ge våra kunder bästa tänkbara service för att ni ska vara riktigt nöjda. Dessutom är vi stolta medlemmar av RingUp som är Sveriges äldsta kedja för återförsäljare. Vi har vårt kontor i centrala Jönköping, kom gärna och hälsa på oss. Vi har ett stort antal kunder, stora och små, inom de flesta branscher. Vi har en rad partners genom vilka vi kan erbjuda tilläggstjänster och för att göra våra lösningar ännu
effektivare.
Din profil
Vi söker dig som går in i det du gör med bra energi, du är affärsmässig och har nära till skratt. För att lyckas i rollen tror vi också att du vågar, är kreativ och ser möjligheter.
Skallkrav:
Svenska i tal och skrift
Erfarenhet i från serviceyrke - kontakten med människor är det vi värdesätter högt!
Har du erfarenhet av telefonförsäljning från telecombranschen eller likvärdigt är det klart meriterande.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996