OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kundföretaget
Xelents affärsidé: Vi vill sammanföra Dokument, IT och Telefoni till en helhet för våra kunder och hjälpa varje kund till full funktionalitet utifrån sin egen unika situation. Därigenom hjälper vi dem att kunna fokusera på sin kärnverksamhet helt utan oro för den tekniska delen av sin kommunikation.
Xelents vision: Vi skall vara Sveriges attraktivaste arbetsplats och samarbetspartner för såväl kunder och leverantörer som medarbetare.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en sälj- och serviceinriktad, glad och noggrann person. Du kommer att arbeta tillsammans med Xelents duktiga medarbetare på kontoret i Halmstad. Vidare samarbeta du med de övriga kontoren i Halland, Varberg och Falkenberg. Xelent är Ricoh Partner i Halland och arbetar med världsledande leverantörer inom samtliga sina affärsområden. Tillsammans blir regionen oerhört stark inom detta affärsområde, både på sälj och tekniksidan. Xelent är väldigt stolta över den samlade kompetens och kundstock som man har.
Du kommer att sköta kontakter med kunder och bevaka storkundsavtal i regionen. Registrera nya kunder och artiklar i Xelents affärssystem. I dina arbetsuppgifter ingår även att göra inbjudningar till event, erbjudande och utskick. Vidare arbetar du med serviceanmälningar, avtalsfrågor och fakturafrågor. Ansvara för flera sammanhållande administrativa uppgifter på kontoret, lite som spindeln i nätet kan man säga.
Din profil
Vi vill att du ska ha goda säljbefrämjande egenskaper och vara skicklig på att skapa och förvalta goda kundrelationer. Som person är du offensiv och ser affärsmöjligheter i allt du gör. Vi ser att du är serviceinriktad och kundorienterad med ett utmärkt ordningssinne. För att klara jobbet på ett bra sätt krävs att du är modig, ambitiös och nyfiken på nya arbetsmetoder och uppgifter med en sträva om att hela tiden utvecklas tillsammans med Xelent.
Kvalifikationer:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Dokumenterad erfarenhet av kundrelationsskapande verksamhet
• Språkkunskaper i engelska är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Körkort är ett krav
Omfattning: Heltid. Tillsvidareanställning. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag: 2015-07-19. Vi tillämpar löpande urval så sök tjänsten omgående via vår hemsida www.enpartner.se
För information: Carl Mårtensson 0733-64 99 72, carl.martensson@onepartnergroup.se eller Carina Nyberg 0733-64 99 71 carina.nyberg@onepartnergroup.se
Om vårt företag
Rekryteringen görs i samarbete med EnPartner som är ett varumärke inom OnePartnerGroup. OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med huvudkontor i Jönköping. Vi är en av de mest expansiva aktörerna inom kompetensförsörjning i södra Sverige. Vi når våra kunder och kandidater genom tre varumärken: EPAB – rekrytering, bemanning och omställning inom kollektivområdet. EnPartner – rekrytering, uthyrning och HRM inom tjänstemannasektorn. EBS – funktionslösningar och helhetsåtaganden hos våra kunder eller i egna lokaler. OnePartnerGroup är verksam på ett 20-tal orter, har ca 600 anställda och omsätter ca 200 miljoner. Vi är även ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carl Mårtensson
0733-649972
Carl Mårtensson
Carina Nyberg
0733-649971
Carina Nyberg
Maria Skärström
Carina Nyberg
Maria Skärström
Emelie Lundkrantz
Emelie Lundkrantz
0709-435798
Emelie Lundkrantz
0709 – 43 57 98