OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som innesäljare förväntas du leverera hög service till våra kunder och i den dagliga kontakten med övrig organisation. Arbetsuppgifterna utförs normalt i ett högt tempo där du, genom självständigt arbete, tar ett stort ansvar för att planera och strukturera prioriterade uppgifter. Tillsammans med dina kollegor i StoCenter verkar du i en positiv och kreativ arbetsmiljö samtidigt som det finns en hög eftersträvan att nå uppsatta mål.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är bland annat:
• Försäljning och rådgivning till kunder
• Stödja regionens säljare
• Orderregistrering i affärssystem
• Hantering av krediteringar
• Registrering av eventuella reklamationer
• Färgbrytning, leverans, beställning
Vem är du?
Kvalifikationer:
• Ansvarstagande, självgående och social
• Noggrann och strukturerad med en hög servicekänsla
• Mycket god datorvana, arbete i affärssystemet SAP är meriterande
• Goda kunskaper i engelska och svenska
• Tidigare erfarenheter av administration, butik eller kundservice är meriterande
• Erfarenheter från byggsektorn eller kunskaper om byggprocessen är mycket meriterande
Om verksamheten
Sto utvecklar, producerar och marknadsför produkter och systemlösningar inom fasad, interiör, golv och betong.
Företaget är byggmaterialsleverantör av högvärdiga produkter med ansvar för hela ledet från utveckling och produktion till marknadsföring och försäljning. Vårt nordiska huvudkontor ligger i Linköping.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström