OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bring är en av de största aktörerna inom post och logistik i Norden. Bring består av olika specialistområden som tillsammans erbjuder ett brett utbud av post- och logistiklösningar för företag.
Bring ingår i koncernen Posten Norge AS som under 2011 hade en omsättning på cirka 23 miljarder NOK och cirka 20 000 medarbetare. Koncernens vision är att vara ”världens mest framtidsinriktade post- och logistikkoncern”.
Våra värden Ärlighet, Respekt, Samarbete, Öppenhet och Mod styr vårt sätt att arbeta och bidrar till en inkluderande och mångfaldig arbetsplats.
Vi strävar efter att vara en mångkulturell koncern. Vi ser därför gärna sökande med olika bakgrund.
Bring Citymail hjälper företag att kommunicera via brevlådan som kanal. Våra kunder anlitar oss som partner för att nå rätt person, vid rätt tidpunkt, med rätt budskap. Vi startade 1991 som världens första fria postföretag. Vi når 54 procent av Sveriges hushåll och företag. Och vi fortsätter att utmana marknaden.
Med placering på vårt huvudkontor i Stockholm, söker vi nu två innesäljare till vår säljavdelning som tillsammans med oss vill fortsätta att driva försäljningen av Bring Citymails tjänster framåt. Tjänsterna är vikariat med start i augusti 2014.
Tjänstena innebär:
* sälja våra tjänster till små och medelstora kunder med telefonen som viktigaste redskap
* driva mot avslut och följa upp säljprocessen med fokus att, utifrån kundens behov, definiera och visa kundnyttan med våra tjänster
* söka nya prospects samt vårda/utveckla befintliga kunder
Vi söker dig som:
* har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna via telefon
* har dokumenterad säljutbildning, ex IHM eller liknande
* arbetar självständigt, såväl som i team, är resultatinriktad med ett analytiskt sinne
* stimuleras av att arbeta i ett företag med levande säljkultur och teamkänsla
Det är en fördel om du har:
* erfarenhet av idéförsäljning/tjänsteförsäljning
* erfarenhet från mediebranschen
Vi erbjuder:
* en positiv och utvecklande arbetsplats
* utmanande arbetsuppgifter
* Störst andel fast lön med god möjlighet till bra provision
* Ett företag där medarbetarna sporrar varandra till framgång och som sätter HMS (Hälsa, Miljö och Säkerhet) högt på agendan
För att lyckas som innesäljare hos oss krävs att du har en god problemlösningsförmåga och att du som person är driven, noggrann, strukturerad och engagerad.
Tjänsterna är på heltid och löper fr.o.m. augusti 2014 och minst tom. den 31 juli 2015.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan med CV och personligt brev snarast, dock senast den 11 juli 2014.
Ansök via länken/knappen "Ansök nu/Ansökan".
Vid frågor om tjänsten kontakta försäljningschef Einar Wahlbom, tel 070-789 99 27. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta HR konsult Kristin Sallanto, tel 070-160 26 92.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrin Sjölin
+46 707524221
Kristin Sallanto
+46 70 160 26 92
Gabriella Norman
+46 070-7094300, +46 070-7524207
Kristin Sallanto
Kristin Sallanto
+46 70-160 26 92
XX
Arben Rexhepi
+46 070 160 26 88
Annelie Runfors
+46 70 6087845
Petra Svensson
+46 8-632 45 83
Annelie Runfors
+46 70-608 78 45