Innesäljare/administratör 50%

Arbetsbeskrivning

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet, följer etiska regler samt innehar en mycket god personalpolitik. Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och goda förmåner. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vi söker nu på halvtid en duktig innesäljare med placering i Kista. Arbetsuppgifterna innebär orderhantering, support samt allehanda administrativa uppgifter som förekommer på ett mindre kontor. Orderhanteringen är den huvudsakliga arbetsuppgiften och består av följande moment: ta emot ordrar, orderregistrering, beställning av produkter från fabriken i Finland och från våra lokala leverantörer samt leveransbevakning. Arbetet innebär många kontakter med fabriken i Finland samt ofta kundkontakter där du som innesäljare med god produktkännedom ofta har en rådgivande funktion. Övriga arbetsuppgifter innebär support gentemot utesäljare samt allehanda administrativa uppgifter så som att svara i telefon, posthantering, underhåll av kundregister etc. Vi söker dig som har några års relevant arbetslivserfarenhet. För att lyckas i arbetet bör du vara noggrann och trivas med sifferarbete. Du tycker att det är roligt med många och återkommande kundkontakter. Ett tekniskt intresse underlättar kommunikationen med kundföretagen. Du är initiativrik och serviceminded samt duktig på att prioritera och arbeta mot deadlines. Tjänsten kräver god datavana samt goda kunskaper i engelska.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ServeOffice AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 22 januari 2008
  • Ansök senast: 21 februari 2008

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010