Innesäljare/administratör till företag i Årsta

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Om tjänsten
Har du erfarenhet av kundundersökning/innesälj och söker nästa utmaning? Då kan denna tjänst vara ditt nästa steg! Vi söker nu en person till säljavdelningen på vårt kundföretag i Årsta. Uppdraget startar i augusti och pågår minst ett år.

Arbetsuppgifter
Som innesäljare/administratör är din roll uppdelad i två delar där du arbetar med kundundersökning samt som assistent för säljteamet. I den del där du arbetar med kundundersökning ringer du till befintliga kunder och gör undersökning i hur de har upplevt kundföretagets tjänster. Resultaten sammanställer du sedan i datasystemet SAP.
I den del där du assisterar säljavdelningen hanterar du främst administration där du lägger in nya uppgifter i systemet samt har kontakt med kunder.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har viss erfarenhet av försäljning, viktigast är dock att du trivs med kundkontakt. Som person har du god administrativ förmåga och ett effektivt arbetssätt. Vidare är du självgående i ditt arbete och du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter.

Övrigt
För detta uppdrag kommer du att bli anställd som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Vi jobbar med löpande urval och rekommenderar därför att du skickar in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024