OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Arbetet gäller eget innesälj och customer service för områdena IT/Telecom och hemelektronik. Arbetsuppgifterna består av att ringa upp kunder, främst redan befintliga kunder i Skandinavien men även utanför, skriva offerter, följa upp offerter. Även nykundsförsäljning förekommer samt aktivt deltagande i olika säljkampanjer. Customer service delen innebär att ge service till kunder via främst telefon och mail.
Vem är du?
Gärna någon eftergymnasial utbildning inom försäljning eller teknik. Mycket bra kunskaper i svenska och engelska då mycket kommunikation sker på engelska. Det är också bra om du har erfarenhet av någon form av serviceyrke/försäljning och med intresse för teknik.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Stefan Lundin
0708 75 00 82
0708 75 00 82
HR Anita Vidovic
08 750 0324
Redovisningschef Nina Holmberg
08-750 00 00
HR Administratör Anita Vidovic
08-750 00 00