OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi sätter våra medarbetare, deras säkerhet och välbefinnande främst. Allt vi gör bygger på våra värderingar: nyfikenhet, ansvar, integritet och respekt och styrs av vår uppförandekod.
.
Drivs du av att arbeta med att ge kunder bästa tänkbara service och är redo att ta dig an ett komplext men mycket spännande uppdrag? Då är det kanske dig vi söker!
Vad kommer du ansvara för och arbeta med?
I rollen som Innesäljare/Customer Service Advisor kommer du att ha eget kundansvar för Fortums avtalskunder inom avfall och återvinning med både spännande och komplexa uppdrag som kräver en hög grad av lösningsfokus!
I dina arbetsuppgifter ingår bl.a. att samordna kundens förfrågningar från början till slut, att upprätta deklarationer, fastställa avfallets egenskaper, risker och faror och därefter bestämma bästa möjliga återvinning/behandling, inbokningar av avfallsleveranser, bokningar av transporter och upprätta transportdokument, tolka avfallsanalyser, debitering samt tillhandahålla statistik och andra liknande arbetsuppgifter. Verksamheten bygger på teamwork och ett tätt samarbete med övriga funktioner såsom sälj och produktionsverksamheten. Hela avdelningens mål är att tillsammans ge förstklassig service till företagets kunder inom avfall och återvinning.
Vem kommer trivas i rollen?
För att du ska trivas i rollen som Innesäljare/Customer Service Advisor hos oss ser vi att du är en person som är lösningsorienterad och driven av att arbeta med ständiga förbättringar och alltid ha kunden i fokus. Du är serviceinriktad och professionell i alla kundkontakter och trivs i mötet med nya människor där du får chans att bygga relationer. Du är en lagspelare med hög samarbetsförmåga samtidigt som du inte har problem med att arbeta självständigt. I rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Du har relevanta arbetslivserfarenheter till exempel inom avfall och återvinningsbranschen och/eller logistik med bakgrund i farligt avfall transporter (ADR). Du har tidigare arbetat med administration och van att arbeta i affärssystem (Fortum använder Microsoft Navision Dynamics). Vidare hanterar du både svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av verksamhetsutveckling och/eller systemutveckling.
Placeringsort: Kumla
Tillträde: Omgående
Omfattning: 100%, dagtid vardagar
Ansökan
Sista ansökningsdatum är den 7 november 2021, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas. Tjänsten är en direktanställning hos Fortum Waste Solutions AB som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Susanne Johansson på telefonnummer 076-134 49 00 eller mail susanne.johansson@onepartnergroup.se.