Innesäljare/ekonomiassistent

Innesäljare/ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Posifon AB är ett ledande företag gällande välfärdsteknologi och e-hälsa för vård- och omsorg. Vi utvecklar och säljer tjänster för ökad självständighet och trygghet såväl utomhus som inne. Vi är ett innovativt och kundnära IT/telekomföretag med huvudkontor i Göteborg.

Vi växer snabbt, behöver förstärka vårt team och erbjuder nu en kombinerad tjänst. Vi söker en person som lockas av att blanda bokföringsarbete med att stödja våra kunder. Du gillar kundkontakt och kan agera som innesäljare, stötta våra kunder i införandet av våra tjänster samt agera i supportrollen. I vårt tillväxtföretag är du en viktig del av organisationen.

Vi är måna om att ha en hög servicenivå och att hjälpa varandra. Fokus i ditt arbete ligger på införande av tjänsterna, support och ekonomihanteringen. Du får arbeta med och ta ansvar i alla delar av företagets administration. Du förväntas hjälpa till med order/leverans när det behövs samt ta aktiv del i vårt kvalitetsarbete. Du är noggrann i ekonomihanteringen, drivs av att bygga relationer och hjälpa kunder att komma igång med våra tjänster. Se till att omsorgen låter alla som har behov av dem få utnyttja dem och stötta användarna i vardagen. Vi förväntar oss att du är nyfiken på teknik och har en teknisk förståelse. Vi arbetar med nyutvecklade produkter och ska hela tiden vara i framkant av utvecklingen inom våra områden, som är ett exempel på e-hälsa som förväntas göra stor skillnad framöver.

Vi förväntar oss att du har erfarenhet av löpande bokföring i ett litet eller medelstort företag, men ser gärna att du också har erfarenhet av kund och säljorienterat arbete. Du är ordningsam och vill få saker gjorda. Du gillar att prata med människor och bygga långvariga relationer. Du skall ha god initiativförmåga och kunna agera självständigt. Det är viktigt att du har en positiv läggning och är noggrann. Du gillar siffror och att formulera dig i skrift. Du är kommunikativ och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Kan du norska och/eller danska så är det ett stort plus.

Du har goda kunskaper i användande av de vanligaste datorprogrammen så som Microsoft Office, men känner dig trygg med att arbeta med flera olika program. Körkort är ett plus.

Du skall:
· Driva och hantera den löpande ekonomiska hanteringen i företaget
· aktivt bidra till att utveckla vår kvalitetsledning samt supportverksamhet
· arbeta med uppföljande kundkontakter på ett relationsskapande sätt, för att skapa nöjda kunder och vidgat användande av tjänsterna.
· vara lyhörd och behjälplig i företagets andra funktion, såsom order/leverans
· vara en viktig kugge i en liten organisation

Mer om oss. Företaget grundades 2008 och är marknadsledande i Sverige på GPS-larm /mobila trygghetslarm och medicinpåminnare. Vi lever som ett ungt tillväxtföretag. Våra kunder är framförallt kommuner, privata vårdgivare och hjälpmedelscentraler men vi säljer även till privatpersoner. Vår drivkraft är att kunna erbjuda trygghet och livskvalitet till äldre samt personer med funktionsvariationer. Med våra tjänster skapar vi nya möjligheter att erbjuda rehabiliterande vård- och omsorg som är frihetsskapande och ökar livskvaliteten för alla. För rätt person finns det goda möjligheter att vidareutvecklas inom företaget.


Låter det intressant? Skicka in din ansökan och CV till info@posifon.se.
Om du har frågor kan du ringa till Anna-Lena Oskarsson på telefon 0709-410 399.

Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, då intervjuer kommer hållas löpande.
Vänliga hälsningar från Posifon AB

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Posifon AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2021
  • Ansök senast: 18 mars 2021

Postadress

Sven Hultins Gata 9
Göteborg, 41258

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024