OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en innesäljare/ekonomiassistent till ett stort internationellt företag beläget i Solna. Arbetsuppgifterna innefattar bla fakturering, enklare offerter, sammanställning och uppdatering av Excelfiler. I tjänsten ingår kontakt med alla nordiska länder och det är därför meriterande om du har kunskaper i finska och engelska. Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och meriterande assistentjobb vid sidan av studierna. Du studerar ekonomi och behärskar engelska flytande i tal och skrift samt har viss erfarenhet av säljarbete. Finska är meriterande. Du är van att arbeta i framförallt Excel men behärskar också övriga Office-program. Du är noggrann och tycker om att arbeta med administrativa uppgifter. Du har lätt att lära och är flexibel. Tidigare erfarenhet av ekonomiarbete är meriterande
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl