OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Rejlers växer snabbt och är en av Nordens stora teknikkonsulter. 1 800 medarbetare som arbetar med projekt inom bygg och fastighet, energi, industri och infrastruktur. Hos oss möter du specialiserade ingenjörer med bredd, spets och inte minst energi som skapar resultat. Vi finns på 80 orter runt om i Sverige, Finland, Norge och Ryssland. Rejlers finns noterade på NASDAQ OMX, Nordiska listan.
Rejlers Energitjänster erbjuder ett brett utbud av tjänster inom området mätning, mätvärdesinsamling, timavräkning, schablonavräkning, leverantörsbyten, IT, fakturering, och kontroll i fält.
”Spindeln i nätet” må vara ett slitet uttryck men det är precis vad vi söker.
Dina arbetsuppgifter
Din uppgift blir att administrera, serva och samordna allt kring försäljning och kundsupport. Du skall exempelvis ta fram underlag till offerter, ta fram mallar, uppdatera hemsidan, koordinera kundaktiviteter och resor, ge support till kunder i enklare frågor eller hjälpa kunden att få kontakt med rätt person. Samt även offerera och skriva avtal i enklare ärenden. Arbetsuppgifterna är mycket omväxlande där service och struktur är ledord.
Din profil
Du har ett utpräglat sinne för service. Du har en god förmåga att strukturera och administrera, kan hålla god ordning och reda och kan driva på frågor när det behövs. Du har troligen minst gymnasiekompetens och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet från en teknisk bransch är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Rejlers har en stark företagskultur som bygger på fyra värdeord; pålitlig, framgångsrik, personlig och hälsosam. Medarbetare på olika företag runt om i landet har fått bedöma sina arbetsgivare. Resultatet presenteras i Universums årliga undersökning Sveriges Bästa Arbetsgivare. Rejlers var för första gången med i undersökningen 2013 och klev rakt in på topp 20.
Läs mer om Rejlers Energitjänster på http://www.komplettaenergitjanster.se/sv/startsida-rejlers-energitjanster/
Ansökningsförfarande
Har du frågor gällande tjänsten kontakta då ansvarig rekryterare på Skill, Svanhild Johansson, 0720-05 99 64, svanhild.johansson@skill.se eller Annika Elfvingsson, 070 - 232 27 70, annika.elfvingsson@skill.se.
Du ansöker genom att logga in eller registrera CV och personligt brev på www.skill.se. Registrering i vår databas innebär ett enklare rekryteringsförfarande för dig och för oss.
Intervjuer och urval sker fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Våra kunder finns främst inom industri och IT men även på den offentliga sidan. Rekrytering, bemanning och omställning ingår i vårt tjänsteutbud liksom kundunika och standardiserade undersökningar. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor i Östergötland och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23