OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal, hyr ut personal för längre och kortare uppdrag. Personalpoolen är ett etablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom rad olika branscher såsom bl.a. industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även övriga serviceyrken För kunds räkning söker vi en Innesäljare/marknadsassistent till ett företag som är lokaliserat i centrala Örebro. Arbetet består av: Planering av roadshows och säljmöten Bokning av säljmöten Utveckla presentationer Enklare support via telefon Adm. av säljlogg Ansvara för uppdatering av webbsida Registrering av kundordrar Vi söker dig som tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och som inte är främmande för att arbeta aktivt med innesälj. Du ska vara en van administratör och vi ser gärna att du är en van användare av office-paketet. Om du dessutom tidigare har arbetat med Sitevision eller Pyramid är det en stor fördel. Du ska ha goda kunskaper i engelska. Uppdraget är ett bemanningsuppdrag fram till årsskiftet och för rätt person finns stora chanser till anställning hos vår kund. Vi kommer intervjua löpande och ser därför att du snarast mailar in den ansökan. Tjänsten skall tillsättas omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001