Innesäljare/mötesbokare inom B2B till ledande varumärken!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.

Denna tjänst är inom ramen för vår verksamhet inom personaluthyrning.

Nu söker vi tre nya medarbetare som vill arbeta i en dynamisk och ständigt utvecklande miljö där högt i tak och frihet under ansvar är några av ledstjärnorna som bolaget alltid efterstävar för alla anställda.

- Du drivs av arbeta i en händelserik och positiv miljö
- Du besitter bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig väl i både tal och skrift.
- Du motiveras av måluppfyllnad och ser det som en självklarhet i ditt arbete

Som medarbetare på AMGA kommer du konsekvent få produkt och försäljningsutbildningar kopplat till det affärsområde du blir tillsatt på.

Vi erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. 

Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

I arbetet tar du per telefon den inledande kontakten med våra potentiella kunder, för att boka in dem till kostnadsfria seminarier och möten. Vidare bygger du upp kundrelationer samt ansvarar för administrationen. 

Du arbetar med eget budgetansvar och ansvarar själv för din egen prestation.

För dig som är duktig finns stora möjligheter för att avancera inom företaget och organisationen där vi har dynamiska och spännande positioner och uppdrag inom olika affärsområden hos välrenommerade nationella som internationella koncerner.  

Vi garanterar dig en utav marknadens högsta ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. 

Heltidstjänsten är dagtid.

Fast bra grundlön + provision samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Sista ansökningsdag är 2015-05-15, intervjuer sker löpande tills tjänsterna är tillsatta så skicka in ditt CV redan idag.

För mer information om oss och om tjänsten, gå in på www.amga.se eller ring Alexander Magnusson 08-551 118 71.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 28 april 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


6 november 2024

6 november 2024