OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
21Activa söker nu en innesäljare/orderadministratör till en av våra kunder i Järfälla.
Kunden arbetar med uthyrning av truckar, liftar, maskiner och även byggetablering. De har verksamhet på sex orter i Mälardalen och söker nu en innesäljare/orderadministratör till sitt center i Järfälla.
Kundens värdegrund beskriver väl deras företagskultur: Vilja, Styrka, Mod, Kompetens och Kunskap.
Vår största styrka är vår engagerade personal med ett unikt fokus på det som är viktigt – våra kunder.
De som arbetar här är engagerade i sina arbetsuppgifter, de följer med i utvecklingen inom byggbranschen och använder expertis och erfarenhet för att kunna ge sina kunder den bästa servicen.
Vad vill vi att du ska bidra med?
Du är en administrativ stjärna som älskar kundkontakt via telefon men också face-to-face.
Du har erfarenhet av orderadministration och gärna även försäljning av någon form.
Du är flexibel och prestigelös, hos den här kunden så hjälper man varandra för att kunna ge kunderna den bästa upplevelsen.
Du är stresstålig och lösningsorienterad.
Du hanterar att arbeta med telefon och dator som hjälpmedel.
Du talar och skriver svenska obehindrat samt hanterar även engelska. Talar du ytterligare språk så är det meriterande och likaså om du har erfarenhet från bygg/maskinbranschen.
Arbetstiderna är måndag-fredag 07.00-16.00, arbetsplatsen är belägen i Veddesta industriområde.
I din ansökan vill vi att det ska framgå:
var du bor,
vad för administrativ erfarenhet du har
möjligt startdatum
ett löneanspråk.
Du blir anställd hos 21Activa och uthyrd till kunden men planen är att du, efter en tid, blir anställd direkt hos kunden.
21Activa erbjuder en fast månadslön, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Kompetensföretagen och Svenskt Näringsliv.
Tjänsten ska tillsättas omgående och vi påbörjar intervjuer under vecka 12, tjänsten kan också tillsättas innan ansökningstiden är slut.