OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Innesäljare/orderberedare sökes för uppdrag i Värnamo:
För kunds räkning söker vi nu Dig som vill arbeta med support till sälj- och inköpsavdelningen. Uppdraget är på 6 månader med möjlighet till anställning hos kunden. Du kommer att vara anställd på Junic AB och arbeta som uthyrd konsult till företaget som ligger i Värnamo. Kunderna finns främst inom möbel- och byggindustri. Huvudmarknaden finns i Sverige men exporterar även en stor del.
Arbetsuppgifterna kommer att vara:
orderregistrering, leveranskontroll, kundinformation, registervård, bristlistor inleveransbevakning och leveranskontroll.
Du kommer även att ha löpande avstämningar med säljare och inköp.
Då detta är en kombinerad tjänst, där du kommer att fungera som support både för sälj- och inköpsavdelningen, kommer dina arbetsuppgifter att variera från en dag till en annan.
Vi söker dig
som har erfarenhet av administrativa uppgifter med kunskaper inom planering/orderberedning. Du har några års erfarenhet av ett eller flera affäsrsystem. Du är van och tycker om att arbeta med människor i en supportande funktion. Har du erfarenhet från tradingverksamhet är det meriterande.
Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Talar du tyska eller italienska är det meriterande.
Som person är du
Strukturerad, social, ansvarsfull, energisk och har ett stort engagemang i ditt arbete.
Låter detta intressant för dig? Ansök då redan idag genom att registrera ditt CV och personligt brev på junic.se
Sista ansökningsdag är den 2/5. För frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa Susann Lothian på 0371 830 54.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susann Lothian
Carolina Håkansson
0371-830 53
Niclas
Niklas Andersson
Nadja Persson
0762415621
Outi Mäkinen Fränberg
0722003107