OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker nu för kunds räkning en innesäljare/ordermottagare. Företaget arbetar med textilier till båt och bilindustrin. Företaget har 900 anställda i europa och är ledande på sin produkt i världen. Koncernspråket är franska. I rollen som innesäljare/ordermottagare kommer du att ta emot beställningar från kunder via telefon och arbeta med fakturering. En stor del av tjänsten handlar om att ringa utgående samtal till kunder och få dem att nyttja företagets tjänster. - Förstår franska - Är säljinriktad - Trivs att arbeta mot uppsatta mål Vi söker dig som har någon administrativ bakgrund inom fritt område. Som person är du framåt och glad och trivs med kontakt med andra människor. God engelska och franska är ett krav. Anställningen påbörjas med en utbildning i en vecka i Frankrike som företaget bekostar. Sart: augusti, vikariat 1,5 år Arbetstider: Dagtid, Mån-fre 08:30-12:30 flexibla, mån & fre mer flexibelt. Omfattning: Cirka 50 % Referens: IH37327 Övrigt: För rätt person finns möjligheter till anställning direkt hos kund, då i en mer säljande roll på heltid. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376
0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386
0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist
CM Emma Isaksson
031-3523389
0701-617357