OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. För kunds räkning söker vi en innesäljare/ordermottagare till en av våra kunder i centrala Örebro. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att bearbeta nya och befintliga[kunder för att sälja in företagets produktsortiment. Produktkunskap samt kundinformation får du i samband med projektets start. Vi ser gärna att du har tidigare erferenhet av innesälj mot företag, du arbetar strukturerat och är serviceminded. Ha förmågan att[föra säljsamtalet till ett positivt avslut.[Om du har erfarnhet från dryckesbranchen är det en merit, dock inget krav. Om du är intresserad av denna tjänst vänligen sök via länken nedan och bifoga ett personligt brev och CV.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001