Innesäljare/Ordermottagare

Innesäljare/Ordermottagare

Arbetsbeskrivning

Tactpartner söker nu i samarbete med en av våra kunder en driven innesäljare/ordermottagare.
Vi på Tactpartner samarbetar med många intressanta kunder i Sverige och har erfarenhet av att varit en del i några av Sveriges största/komplexa projekt inom installation tex, sjukhusbyggnation, infrastrukturprojekt, arenabyggen och stora gallerior. Men en stor del av våran verksamhet består också av lokala projekt och servicearbete med lokala mindre samarbetspartners runt om i Sverige.
I denna tjänst är man anställd som konsult hos vår kund och arbetar på deras huvudkontor i Härryda.
Vår kund jobbar främst med uthyrning av toalettlösningar. Det kan gälla stora evenemang, byggarbetsplatser, badplatser, golfbanor, studentfester och allt däremellan. Både stort som smått. Man servar också fasta offentliga toaletter i många av våra stora städer.
På huvudkontoret i Härryda jobbar ca 15 personer (tjänstemän och fälttekniker) och det finns även 28 st franchise-ombud som jobbar under samma varumärke på andra orter i Sverige och i Norge.
Om ditt arbete:
I ditt arbete som Innesäljare/Ordermottagare kommer du ha daglig kontakt med befintliga och nya kunder, kontakten sker mestadels med mail och telefon. Du kommer vara en rådgivare till kunderna och hjälpa dom att få den bästa lösningen för deras projekt/evenemang. I din roll ingår också att ha ett nära internt samarbete med andra filialer och med dina kollegor som sköter produktionsplanering och personal.
Med tanke på att du kommer in i en sommarperiod där verksamheten har som mest att göra så kommer du ha många bollar i luften samtidigt och en arbetsdag som är intensiv men rolig.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
X - Orderhantering
X - Merförsäljning & kundvård
X - Kundsupport genom samtal, mail och webb
X - Leverans- och produktfrågor
X - Administration


Arbetsbeskrivningen är bred och för rätt person så finns alla utvecklingsmöjligheter att växa vidare i jobbet
Vem är du?
I grunden söker vi en person som gillar serviceyrket och drivs av kontakten med kunder och kollegor. Vi tror att du har arbetslivserfarenhet inom administration och kundutveckling eller liknande roller. Du är en van datoranvändare och behärskar flytande svenska och engelska både i skrift och tal. Det gör inget om du kommer från en helt annan bransch så länge du har ett driv och intresse av tjänsten och vill utvecklas.
I denna tjänst jobbar vi inte hemifrån utan vi tror att vi når bäst resultat genom att vi sitter på samma kontor och smidigt kan bolla saker som uppkommer.
En viktig sak i sammanhanget är att i och med att det är som mest att göra under maj-aug så ser vi gärna att man undviker semesterledighet denna period utan tar den under resterande del av året. Detta gäller alla som är anställda, både tjänstemän och fälttekniker.
Detta är en tjänst som konsult men vår kund har ambitionen att om allt fungerar bra så kommer man bli direktanställd av kunden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ansvarig Rekryterare Fredrik Rexin
0735-107965
Jonas Fredriksson
0737-260788
Ansvarig rekryterare Fredrik Rexin
073-5107965
Mathias Gustafsson
0707-350032
Fredrik Rexin
0735-107965
Ansvarig Rekryterare Fredrik Rexin
0735-107965
Fredrik Rexin
0737-080032
Administratör Fredrik Rexin
0737-080032
Ansvarig rekryterare Jonas Fredriksson
0737-260788
Mathias Gustafsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TACTPARTNER AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 7 maj 2022

Besöksadress

Karlavägen 21
Sundbyberg/Duvbo

Postadress

Karlavägen 21
Sundbyberg, 17274

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024