OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget
AVS är en komplett partner inom ljud- och bildprodukter med sortiment som innehåller allt från projektorer till videokommunikation, presentationslösningar och avancerade ljudsystem.
AVS har etablerat sig som en av de större professionella aktörerna i Sverige inom området för audiovisuell kommunikation. Bland kunderna finns organisationer och företag i privata näringslivet såväl som inom offentliga sektorn. AVS arbetar inte mot privatkunder. AVS har huvudkontor i Malmö med filialkontor i Stockholm och Göteborg.
Företaget har högsta kreditvärdighet (AAA) enligt Soliditet och är certifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001. Se företagets hemsida för mer information: www.avs.se
Befattningen
AVS behöver nu förstärka organisationen med ytterligare en kundorienterad ordermottagare som gillar att knappa in order. Du är en viktig person i relationen med företagets befintliga kunder, som du hjälper med relevanta frågor för att registrera beställningar korrekt.
Huvuduppgiften är hantering av order via mail och telefon i vårt ärendehanteringssystem Zendesk, samt hantering av EDI eller webshoporder i affärssystemet Pyramid och Netset.
Du spårar även leveranser, fakturerar och krediterar returer samt underhåller kundregister. Du bevakar och går igenom restorders och ser till att dessa blir hanterade och levererade.
Rådgivning förekommer där du stöttar kunden i val av produkter alternativt i att uppgradera till nyare system inom videokonferens, ljud och bild.
Du blir en viktig del av kundservicegruppen, som idag är 11 personer. Som ny på företaget får du en introduktionsutbildning i systemen.
På arbetsplatsen råder en öppen och familjär stämning där du och dina kollegor stöttar och peppar varandra i en ständigt lärande process. Placering är AVS kontor på Skarprättarvägen 7 i Järfälla. Arbetstider 8–17 med viss flexmöjlighet.
Kandidaten
Ett välutvecklat ordningssinne och en känsla för att agera säljstöd är viktiga egenskaper för att lösa uppgiften. Du har en övergripande teknisk kunskap inom IT för att kunna dubbelkolla order så att t.ex. relevanta kablar finns med. Du har erfarenhet av affärs och ärendehanteringssystem samt kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Du behärskar självklart MS Officepaketet och Outlook.
Meriterande, dock inte krav, är erfarenhet av affärssystemet Pyramid, Zendesk ärendesystem eller e-handelsplattformen Netset.
Hos AVS upplever man glädje, tillit och respekt på arbetsplatsen, så vi vill att du är delaktig i detta och även för detta vidare till företagets kunder. Bolaget är i stark tillväxt och förhoppningen är att du kan växa och utvecklas tillsammans med teamet och bolaget.