OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett av Europas snabbast växande inrednings företag?
DPJ Workspace är ett av de snabbast växande företagen inom möbler och inredningsprodukter för arbetsplatser och offentliga miljöer. Vi har drygt 80 anställda och vi växer starkt i Sverige och på andra marknader i Europa. Är du intresserad av inredning? Älskar du försäljning och är en driven och målmedveten person? Då kanske du är vår framtida innesäljare i Stockholm. DPJ Workspace söker just nu en kandidat som förutom svenska behärskar tyska, holländska eller danska.
Vem är du?
Vi söker dig som är försäljningsdriven med passion för e-handel och kund beteende. Du tycker om att skapa resultat och trivs med att arbeta i ett företag med högt tempo.
Ditt ansvar
Rollen som säljare på DPJ kommer med mycket ansvar och du behöver vara riktigt kreativ och snabb i dina lösningar! Du kommer att arbeta med att optimera och öka försäljningen i varje transaktion. Tjänsten är ett deltid/extrajobb.
Ditt huvudansvar är att optimera online erbjudandet för marknaden och koncept. Du kommer att göra detta genom att:
Svara på kund förfrågan via chatt, telefon och mejl
Hjälpa kunder med produktinformation
Arbeta och driva aktivt försäljning och utveckla din egen & koncernens försäljning
Hantera inkommande beställningar, kund förfrågningar och skapa erbjudanden
Beställ varor från leverantörer
Koordinera leveranser och boka eventuella installationer med 3:e part
Kommunicera med interna avdelningar för att förbättra affärs rutiner
Hantera reklamationer och returer
Genomföra utskick och kampanjer samt annat arbete som innefattar arbetsuppgifterna på en säljavdelning
Precis som alla på DPJ tror vi att du är en social, kommunikativ och en ambitiös lagspelare full av driv och optimism. För att bli framgångsrik i denna roll tror vi även att du:
Har tidigare erfarenhet och/eller stort intresse för försäljning och e-handel
Har en stark analytisk förmåga med förmåga att hantera både kvantitativ och kvalitativ data för att driva försäljning och kunna vidta rätt åtgärder baserat på information från data
Har stort intresse för att driva resultat och förbättra arbetssätt
Har intresse för kundbeteende och stor förståelse för kundens behov
Har förmågan att arbeta snabbt och effektivt, med ett utmärkt öga för detaljer och noggrannhet
Har utmärkt kommunikationsförmåga
Du behöver behärska antingen tyska, danska, holländska eller svenska såväl som engelska
Som person tror vi att du är flexibel, proaktiv och öppen för förändring, då det är en ständigt föränderlig miljö. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som i team och vet hur du prioriterar arbetsuppgifter för att nå försäljningsmål i högt tempo.
ÖVRIGT:
Startdatum: Omgående
Arbetstider: Deltid, Extrajobb
Plats: Stockholm/Hammarby Sjöstad
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på liza.diakova(@)kraftsam.se
Välkommen med din ansökan!