OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Varje detalj vi producerar är gjuten för att tackla slitage från asfalt, betong och temperaturer på upp till 1 150°C. Våra erfarenheter gör att vi kan lösa särskilt svåra utmaningar, men så har vi ägnat mer än 350 år åt produktutveckling och hunnit utveckla vårt hantverk. Idag har vi specialiserat oss på slit- och värmebeständigt gjutgods och en stor del av våra produkter exporteras till kunder såväl inom som utanför Europa.
Vi arbetar för att lösa våra kunders behov och vi arbetar utifrån en platt organisation där trygghet och förutsättningar att göra ett bra jobb står i fokus. Arbetsmiljö och jämlikhet är viktiga frågor. Vi arbetar kontinuerligt – och tillsammans med våra medarbetare – för att skapa en bra arbetsplats.
Dina arbetsuppgifter
Vill du vara en del av Bruzaholms Bruks framtid?
Som innesäljare/trainee på Bruzaholms Bruk är du en nyckelperson vad gäller orderläggning samt att du på sikt kommer förvalta befintliga kundrelationer. Genom personligt engagemang och professionellt bemötande bidrar du till att kunder får svar på sina frågor, känner sig väl omhändertagna och att ärenden drivs vidare i organisationen enligt plan.
Internt är du kittet som håller samman säljavdelning, produktion och logistik. Du är en viktig kommunikatör som ser till att information hamnar på rätt plats i rätt tid. Kundbesök samt kundmottagande på anläggningen kan förekomma, samt att du deltar i andra möten och marknadsaktiviteter. Du kan även komma att åka iväg på kundbesök i tjänsten.
Detta är en direktrekrytering, dvs. du anställs direkt av Bruzaholms Bruk. Vid frågor, vänligen kontakta affärsområdeschef Maja Schentz på 0706–774507 eller maja.schentz@soderco.se.
Din profil
Du som söker detta jobb är en duktig och serviceminded kommunikatör. Du bemöter människor med stor entusiasm och du har lätt för att skapa struktur och ordning – kort och gott är du en förtroendeingivande och professionell affärskontakt för brukets kunder.
Du kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. Om du talar tyska är detta en merit men ej ett skallkrav. Du har sedan tidigare arbetat i affärssystem/CRM-system och du använder dig smidigt av IT och digitala hjälpmedel.
Viktigast av allt är dock din personliga inställning och att du brinner för att ge god service och att bygga goda relationer. Genom din positiva, hjälpsamma och utvecklingsmotiverade attityd bidrar du till en bra arbetskultur där alla trivs och känner sig trygga. Du sätter laget före jaget.
Ansökningar bearbetas löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linus Engen
0768-012696
Christer Hagström
0706-77 45 88
Martin Bäck
0706-774507
Diana Cailean
Camilla Egerlid
070-377 45 03
Diana Cailean
Christer Hagström
Camilla Egerlid
Camilla Egerlid
0703-774503
Christer Hagström