OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bemanning AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom ekonomi, administration, försäljning och marknad.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom våra kompetensområden.Resurs Bemanning ingår tillsammans med IT-Resurs AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en omsättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.resursbemanning.se Nu söker vi för kunds räkning en innesäljare/värdinna.Företaget är verksamma inom kontorsmöbelbranschen och ligger i centrala Stockholm.Det är en heltidstjänst med start omgående och det finns chans till anställning hos kund. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att arbeta i en utställningsfront.Du kommer att ta emot kunder och ge en bra service och sälja in olika produkter.Du ska se till att allt är rent och snyggt i utställningsrummet, fylla på kaffe, beställa fika till kundmöten, fylla på broschyrer, ta hand om disken, posthantering och byte av lampor. Vi söker dig som har några års erfarenhet av försäljning och som gillar att ge bra service.Du ska vara positiv och självgående samt ha en vilja att lära sig nya saker.Har du jobbat inom den här branschen så är det ett stort plus men inget krav.Det är också viktigt att du har god datavana då kunden jobbar med ett avancerat säljstödssystem och affärssystem.Det förekommer även att man skriver offerter därför är det bra om du har erfarenhet av det. Sök tjänsten genom att registrera din CV på vår hemsida www.resursbemanning.se Välkommen med din ansökan!