InQuire AB söker Administratör till Lidköping

InQuire AB söker Administratör till Lidköping

Arbetsbeskrivning

InQuire AB i Lidköping söker en Administratör.
Är du noggrann, strukturerad och gillar att jobba med administrativa arbetsuppgifter?
Då kanske just du är vår nya kollega på vårat huvudkontor i Lidköping.
InQuire är en innovativ utvecklingspartner inom leveranslogistik. Vi arbetar tätt med namnkunniga företag inom detaljhandeln med Norden och Europa som bas. Med vår kompetens och erfarenhet, samt våra metoder och verktyg, hjälper vi våra kunder att hålla sina löften. Vi ser utmaningar och möjligheter i logistikens alla flöden och ställer oss alltid frågorna: Är detta flöde verkligen optimalt? Borde det inte kunna justeras och förbättras?
Vi kallar det ”THE INQUIRE WAY”!
Gå gärna in och läs mer på www.inquire.se
Nu söker vi på InQuire i Lidköping en ny medarbetare till rollen som Administratör inom vår finansprocess.
Hos oss får du inte bara en möjlighet till ett utvecklande och roligt arbete utan du får även arbeta tillsammans med våra fantastiska och otroligt engagerade kollegor. Skicka därför in din ansökan till oss redan idag!
Tjänstebeskrivning
Arbetet som administratör inom vår finansprocess består av att ta fram avräkningar till transportörer samt konteringsunderlag till InQuires kunder.
Du skapar underlag i Access och Excel och skickar sedan dessa vidare till kunder respektive transportör och för dialogen mellan berörda parter. Processen är avgörande för att våra transportörer ska få rätt intäkter och våra kunder rätt kostnader vilket gör processen till en viktig del i InQuire’s leverans.
Tjänsten är en visstidsanställning på 50 %. Du jobbar 8 timmar per dag från den andra arbetsdagen in i månaden och två veckor in i månaden. Tillträde är omgående och sträcker sig fram till augusti 2022. Du är placerad på vårt huvudkontor i Lidköping.
Kvalifikationer
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge hög kundservice och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt och kommunicerar tydligt. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.
Krav Administratör:
Mycket god vana i framförallt Excel och Outlook som du hanterar rappt och snabbt.
Vana att jobba i olika system, gärna Access
En person som gillar att hålla ordning på många saker samtidigt
Gillar att jobba i högt tempo
Grundläggande kunskap om fakturering och fakturahantering
Mycket god svenska i tal och skrift
God engelska i tal och skrift



Meriterande
- Arbete med transportlogistik
Personlighet
- Ansvarstagande
- Noggrann
- Lösningsorienterad
Är du den vi söker?
Har du frågor, så tveka inte att kontakta Malin Paulsson, CHRO, malin.paulsson@inquire.se. Din ansökan skickar du in via InQuire:s hemsida, www.inquire.se eller via mail till info@inquire.se snarast, dock senast 13 februari. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka därför in din ansökan redan idag. Vänligen skriv med i din ansökan från vilket datum du kan vara tillgänglig för jobb.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vänligen märk din ansökan med "Administratör".
Välkommen in med just din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inquire AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 13 mars 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024