InQuire AB söker Leveranskoordinator/Logistikplanerare till Lidköping

InQuire AB söker Leveranskoordinator/Logistikplanerare till Lidköping

Arbetsbeskrivning

InQuire AB i Lidköping söker en Leveranskoordinator/Logistikplanerare.
Är du noggrann, gillar att jobba i högt tempo tillsammans i ett team med hög servicenivå och vill vara med på vår resa framåt?
Då kanske just du är vår nya kollega på vårat huvudkontor i Lidköping.
InQuire är en innovativ utvecklingspartner inom leveranslogistik. Vi arbetar tätt med namnkunniga företag inom detaljhandeln med Norden och Europa som bas. Med vår kompetens och erfarenhet, samt våra metoder och verktyg, hjälper vi våra kunder att hålla sina löften. Vi ser utmaningar och möjligheter i logistikens alla flöden och ställer oss alltid frågorna: Är detta flöde verkligen optimalt? Borde det inte kunna justeras och förbättras?
Vi kallar det ”THE INQUIRE WAY”!
Gå gärna in och läs mer på www.inquire.se
Nu söker vi på InQuire i Lidköping en ny medarbetare till rollen som Leveranskoordinator/Logistikplanerare. Hos oss får du inte bara en möjlighet till ett utvecklande och roligt arbete utan du får även arbeta tillsammans med våra fantastiska och otroligt engagerade kollegor. Skicka därför in din ansökan till oss redan idag!
Tjänstebeskrivning
Arbetet på vårt Operativa Center består av orderplanering och övervakning av transportflöden. Du styr och planerar våra kunders leveranser av varor. Administrativa uppgifter så som avvikelsehantering och dokumentation förekommer också.
Du sitter som länken mellan kund och leverantör, en uppgift som du alltid utför med hög service och engagemang!
Tjänsten är en visstidsanställning. Tillträde är under april/maj månad och sträcker sig fram till 30 september 2022. Du är placerad på vårt huvudkontor i Lidköping. Resor kan förekomma och då i utbildningssyfte med besök hos våra kunder och samarbetspartner.
Du arbetar på ett rullande schema och vår öppettider är under vardagar 06:00 - 19:00.
Kvalifikationer
På InQuire tror vi att de flesta människorna kan lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge hög kundservice och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.
Krav Leveranskoordinator
- Mycket god svenska i tal och skrift
- God engelska i tal och skrift
- Mycket god datorvana
- God vana att kommunicera med mail (MS Outlook) och telefon
- Körkort B
Meriterande
- Kundservicearbete
- Utbildning inom Supply Chain/Logistik
- Arbete med transportlogistik
- Arbete i kontorsmiljö med högt arbetstempo och många olika arbetsmoment
- Tidigare arbete med olika kund- respektive leverantörsförhållande
Personlighet
- Energisk
- Ansvarstagande
- Noggrann
- Lösningsorienterad
- Förmågan att prestera under stress
- Lagspelare
Är du den vi söker?
Har du frågor, så tveka inte att kontakta Malin Paulsson, CHRO, malin.paulsson@inquire.se. Din ansökan skickar du in via InQuire:s hemsida, www.inquire.se eller via mail till info@inquire.se snarast, dock senast 31 mars. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka därför in din ansökan redan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vänligen märk din ansökan med "Leveranskoordinator Visstid".
Välkommen in med just din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inquire AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Liknande jobb


12 oktober 2022

11 oktober 2022

11 oktober 2022

Fordonsansvarig

Fordonsansvarig

10 oktober 2022