Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren inredningsdesigner eller inredningsarkitekt med ett starkt säljdriv och intresse för att hjälpa kunder att skapa inspirerande arbetsplatser? Joyweek söker nu en målinriktad inredare för att sälja, skapa och driva inredningsprojekt! Här får du möjlighet att vara med i hela processen – från första kundkontakt till inredningsförslag till leverans & montering – i en roll som kräver både kreativitet och affärsmässighet.
Om rollen
Som inredningsarkitekt på Joyweek kommer du att:
Ta helhetsansvar i kundprojekten, från första kontakt till slutförd leverans.
Sälja och utforma inredningslösningar utifrån kundens behov och budget.
Hitta nya kunder genom kalla samtal.
Bygga relationer med befintliga kunder och säkerställa en hög kundnöjdhet.
Samarbeta med leveranskoordinatorer och andra teammedlemmar för att säkerställa att projektens alla delar genomförs effektivt.
Hålla dig uppdaterad om leverantörer och produktutbud för att kunna erbjuda bästa möjliga lösningar till våra kunder.
Vi söker dig som har:
Minst två års erfarenhet inom inredningsdesign och utformning av kontor.
En utåtriktad personlighet med mycket energi och förmågan att ta initiativ för att driva affärer framåt.
Social kompetens och ett prestigelöst förhållningssätt – du trivs med att skapa och vårda kundrelationer.
God kunskap i Excel & PowerPoint, samt Sketch-Up & pCon planner
Förmågan att tänka affärsmässigt och resultatinriktat. Vi ser därför gärna att du har erfarenhet av försäljning och trivs med att arbetemot tydligaförsäljningsmål.
Vad vi erbjuder
Som anställd hos Joyweek får du en arbetsplats där din insats gör skillnad och möjligheten att växa i en expansiv och framåtlutad organisation. Du kommer ingå i ett tätt sammansvetsat team, men även samarbeta med andra avdelningar och våra kunder. Genom detta har du närvarande chefer och kollegor som kontinuerligt stöttar din utveckling.
Utöver detta tillkommer förmåner som rikslunchkort, friskvårdsbidrag och träning på arbetstid.
Om Joyweek
På Joyweek skapar vi kontorsmiljöer som både fungerar effektivt och sprider glädje. Som en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster erbjuder vi allt från lokalvård, kaffe, växtservice och bemanning till flyttjänser och inredning. Vi är cirka 175 medarbetare som, tillsammans med våra 2350 kunder i Norden, arbetar för att skapa hållbara och attraktiva arbetsplatser där medarbetarna trivs och presterar.
Vår mission: Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.Vår vision: Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara.
Joyweek ägs av Verso Capital, och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi arbetar rikstäckande; medan en stor del av arbetet sker i Stockholm kan resor till andra orter tillkomma.
Övrig information
Start: Januari 2025 (eller enligt överenskommelse)
Omfattning: Heltid, måndag–fredag
Anställningsform: Visstidsanställning på minst 1 år, med möjlighet till förlängning
Plats: Stockholm
Låter detta som något för dig? Skicka in ditt CV med portfolio till oss idag!