OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är i dag – Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som inredningsmontör arbetar du i en omväxlande och fartfylld vardag med utvecklande uppdrag. Du är en viktig del av vårt monteringsteam som tillsammans med säljorganisationen förverkligar miljöer med möbler och inredning hos ledande företag och offentliga verksamheter. Dina främsta arbetsuppgifter är att:
Leverera och montera inredning på plats hos kund.
Registrera in- och utleveranser.
Hantera logistik och produkter på vårt lager.
Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och handlingskraftig kollega som har förmåga att planera och organisera sitt arbete. På plats hos kund är du Input interiörs ansikte utåt och du kommunicerar dagligen med såväl kunder som kollegor. Därför är det viktigt att du är serviceinriktad, utåtriktad, har lätt för att samarbeta och alltid sätter kunden i fokus. För att lyckas i rollen ser vi även att du:
Trivs att arbeta fysiskt där tyngre lyft kan förekomma.
Är skicklig med praktiska arbetsuppgifter.
Arbetar metodiskt och strukturerat.
Har ett öga för detaljer och är noggrann.
Tjänsten kräver B-körkort och det är meriterande om du har C-körkort och truckkort.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande. Mångfald och en jämn könsfördelning på arbetsplatsen är något vi eftersträvar och därför ser vi gärna kvinnliga kandidater till tjänsten.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 13 augusti. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Peter Ågren på +46 76-536 09 10 alt. peter.agren@inputinterior.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna-Karolina Gradvall