OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
När Input interiör startades 1987 var drömmen att skapa ett inredningsföretag som var oberoende och jobbade med god design. Idag är det verklighet. Input interiör är Nordens ledande oberoende inredningskoncern med unik kompetens inom inredning av kontor och näringsliv, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Tillsammans är vi 385 medarbetare, på 22 orter i Norden och omsätter 1,85 miljarder kronor.
Tycker du om färg och form och vill arbeta med försäljning av möbler och inredning? Är du driven, tycker om att nätverka, har bra struktur och är resultatinriktad? Då kan detta vara jobbet för dig!
Rollen som Inredningssäljare hos oss
Nu söker vi dig som vill utveckla din kompetens inom rådgivande B2B-försäljning, som till stor del innebär att kontakta olika beställare som finns inom olika avtal men även att kunna söka upp nya kunder. Du har ett intresse för att göra affärer och är ivrig att sätta dig in i vårt obegränsade sortiment av möbler och inredning.
Som inredningssäljare hos oss ska du kunna läsa och förstå kundavtal samt driva kundprojekt inom inredning från början till slut. Inom projekten är du ansvarig för den fullständiga planeringen tills allt står på plats, och det är viktigt att kunden får en riktigt bra upplevelse av oss som leverantör.
Hos oss får du rätt förutsättningar för ett framgångsrikt säljarbete samt möjligheten att arbeta med välkända varumärken och marknadens i särklass bredaste sortiment. Du får internutbildningar, löpande feedback på ditt arbete samt stöd och uppmuntran från de bästa i branschen. Som inredningssäljare på Input interiör erbjuds du en varierad vardag fylld med utmaningar, utvecklande möten och självständigt arbete. Du blir en del av Input interiörs verksamhet i Linköping där kontor, showroom och lager finns.
Start: Snarast
Arbetstider: Vardagar kontorstider kl 08-17
Omfattning: 100%
Vem är du?
Vi söker dig som är en duktig säljare och som är trygg i dig själv och som kan driva din försäljning och projekt framåt. Vi förväntar oss att du har säljvana från tidigare arbete och du får gärna ha jobbat i en tjänst där du har arbetat utifrån kundavtal. Du får energi från att träffa kunder och nätverka. God administrativ förmåga är viktigt och en förmåga att jobba strukturerat. Vidare vill vi att du är lyhörd för kundens behov, kommunikativ samt skicklig på att skapa goda affärsrelationer. Som säljare hos oss krävs hantering av stora mängder information, noggrannhet, detaljerat offertarbete och en stor portion kreativitet och initiativförmåga.
Du har goda datakunskaper och har mycket god svenska i tal och skrift.
Tjänsten förutsätter att du har körkort och egen bil.
Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Manpower. Kontaktperson är Rekryteringskonsult Anna-Karolina Gradvall, direktnr 013-35 55 01. Ansökningar för intervjuprocessen hanteras löpande. Din ansökan vill vi ha via www.manpower.se senast den 2017/03/31. Ansökningar tas inte emot via e-post.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna-Karolina Gradvall