OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Vi söker två duktiga säljare som behärskar elektronik, har ett stort teknikintresse och älskar att göra lönsamma affärer.
Du som får rollen kommer att hjälpa till med att sätta upp kommersiella villkor, se till att hemsida, affärssystem är up to date. Om du dessutom ser nyttan att e-handelsplattformen uppdateras med nya produkter och priser för att underlätta din egen leverans tycker jag du ska fortsätta läsa.
Om verksamheten
Tradesly AB är ett nystartat bolag, men dess grundare har funnits på marknaden i över 20 år nu och är redan pålitliga partner för de företag som är intresserade av handel med elektronik. Vår produktportfölj inkluderar mobiltelefoner, surfplattor, hörlurar (Apple AirPods, galaxknoppar), tillbehör, spelprodukter, tillbehör och mycket mer. Vårt mål är att etablera Tradesly som den mest betrodda aktören i sin bransch i Skandinavien. Vi arbetar med erfarna experter på marknaden, vilket gör att vi kan erbjuda våra partners konkurrenskraftiga erbjudanden till bästa möjliga priser.
Mer om tjänsten
Du får möjlighet att vara med och bygga från grunden. För att trivas i den här rollen behöver du förutom att älska affärer och elektronik, vara prestigelös och kunna hjälpa till där det behövs. I ditt dagliga arbete bearbetar du grossister via telefon, webbmöten, mejl eller fysiska möten. Du är van att förhandla och driva lönsamma processer. 50-60% av kundkontakterna kommer vara inkommande samtal eller leads, resterande del kommer via proaktivt arbete.
Din profil
Vi tror att du idag kanske jobbar som säljare på någon av dom stora hemelektronikkedjorna och är redo att ta nästa steg i din karriär. Du behöver vara självgående, gilla att göra affärer & ha förhandlingsvana. Du trivs i en entreprenöriell miljö och ser kreativt på uppkomna hinder i affärerna.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och rekryteringsspecialist Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreamwork.se
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09