Inside Sales Associate för KONE

Inside Sales Associate för KONE

Arbetsbeskrivning

Smart teknik finns överallt! Genom digitalisering effektiviserar vi våra hem, vårt arbete och vår vardag. I takt med att nya ekosystem tar form med smartare städer och byggnader finns även en enorm potential i att integrera byggnadsdesignen med hissar, rulltrappor och andra hjälpmedel på det mest hållbara sätt som är möjligt.

Tänk att som fastighetsvärd eller bostadsrättsförening inte behöva oroa sig över driften för sin hiss; "dörren stängs inte", "det är någon som fastnat i hissen".. Genom inbyggd AI och uppkoppling blir serviceupplevelsen helt annorlunda. Händelser, fel och potentiella reparationsbehov fångas upp digitalt och service samt reparationer sker istället proaktivt och utan driftstörningar.

KONE har över 100års erfarenhet i hiss- och rulltrappsbranschen och är nu världens ledande företag i branschen. Med sin innovativa teknologi erbjuder KONE nu sina kunder digitala tjänster som innebär smartare och intelligenta hissar. Läs mer om KONE och vad de gör här. (https://www.kone.se/)

KONE söker nu en Inside Sales Associate till deras team för att göra fler fastigheter smartare!

OM TJÄNSTEN
KONE erbjuder tjänster och support i samtliga faser i projektet av en nybyggnation eller modernisering. Det är i anslutning till installationstillfället som den nuvarande rollen som Inside Sales Associate träder in och etablerar kundkontakt. Du kommer att ansvara för:

- Etablera kontakt med fastighets- och förvaltningsbolag samt bostadsrättsföreningar - primärt över telefon och email.
- Ansvara för hela säljprocessen för serviceavtal efter installation och överlämning till kund.
- Ansvara för budget och resultat i månadsrapporter.
- Administrativt arbete så som att uppdatera kundprofiler i CRM-system, skicka ut offerter och göra ordar.


DU ERBJUDS

- Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget - KONE arbetar strukturerat med utveckling!
- Ledarskap och organisation som värderar ditt välmående både på och utanför arbetet.
- Introduktionsutbildning och regelbunden uppföljning med coaching och support för att hjälpa dig utvecklas inom ditt arbete.
- En arbetsplats där du får arbeta i team med kunniga och erfarna kollegor.
- Få arbeta i ett bolag som strategisk arbetar med hållbarhets- och samhällsfrågor.


VEM ÄR DU?

- Relevant arbetslivserfarenhet inom kundbemötande, exempelvis från kundtjänst, försäljning eller avtals- kundadministration.
- Van att arbeta i olika databaser och CRM system.
- Talar och skriver obehindrat i både svenska och engelska, då det används i det dagliga arbetet.
- Tidigare erfarenhet från fastighet- entreprenad- och byggbranschen eller facility managent är meriterande.


FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN SER VI ATT DU HAR/ÄR:

Ansvarstagande. Du äger problemet från ax till limpa och säkerställer att det löses på bästa sätt.

Serviceinriktad. Du är snabb från tanke till handling, samtidigt som du är noggrann och detaljorienterad.

Kommunikativ. Har mycket god kommunikativ förmåga, både på svenska och engelska i tal så väl som i skrift samt kan anpassa din kommunikation efter målgrupp.

Målorienterad. Du fokuserar på att uppnå resultat och mål. Ställer upp relevanta mål och strävar konsekvent efter att uppfylla eller överträffa förväntningarna.



Välkommen in med din ansökan!

ÖVRIGT

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Anställningsform: Heltid som konsult, med stor möjlighet till överrekrytering.
Placeringsort: Kista. Arbetet sker delvis remote.
Tider: Kontorstider.

Detta är en konsultuppdrag. Du blir anställd av A-hub (https://www.a-hub.se/) och arbetar på plats hos vår kund i Kista.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 16 juni 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024