OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina Arbetsuppgifter och profil
Vi söker nu en administratör som har tidigare erfarenhet utav administration med inriktning på godshantering och reklamationer. Tjänsten är en heltidstjänst under en kortare period till en början men kan komma att förlängas beroende på behov.
Vi ser att du som söker är en positiv person som har ett öga för siffror. Du ska vara strukturerad, ordningsam samt att du kan prioritera dina arbetsuppgifter och tar eget initiativ. Tjänsten startar så snart som möjligt så tveka inte på att ansöka redan idag!
Det här är Coop
Coop är en av Sveriges största aktörer inom dagligvaruhandeln och har 3,5 miljoner medlemmar, fördelat på 30 olika konsumentföreningar. Coops butiker hittar du i hela Sverige, från norr till söder. Coop logistik står för gatuförsäljning till samtliga Coop-butiker i hela landet och svara för effektiv drift av transporter, terminaler och varuflöde. Du kan här (https://www.coop.se/Globala-sidor/om-coop/Affarsomraden1/)
Villkor
- Tidigare erfarenheter utav administrativt arbete
- Flytande i det svenska språket i både tal och skrift
- God IT-vana och erfarenhet av Office programmet
- Akademisk utbildning inom logistik är meriterande
- Du kommer att vara anställd av Insitepart men uthyrd till vår kunds transportenhet i Bro
Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.