OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person som gillar att anta utmaningar? Ta klivet in i en bransch med korta beslutsvägar och högt tempo. Vi står inför en spännande period där många av våra kunder i Mälardalen har ett stort behov av tillskott med duktig personal sina verksamheter.
Dina Arbetsuppgifter och profil
I rollen som rekryterare kommer du ingå i vårat team som bemannar våra kunder med personal efter deras behov. Tjänsten kommer till största del innebära en hel del rekrytering tillsammans med administrationen som tillkommer i och med det. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen på både kollektiv- och tjänstemannasidan genom att skriva jobbannonser, göra urval i kandidatbanken och intervjua. Du kommer även att arbeta med diverse administrativa uppgifter som tidsrapportering.
Vi söker dig som vill jobba och utvecklas inom rekrytering. Det är positivt om du har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare, men är inget krav. Vi tror att du är i början av din karriär och letar efter en givande utmaning. Viktigast för oss är att du är strukturerad, kan ta egna initiativ, är flexibel och att du vill ha roligt på jobbet.
Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.
Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.