Insitepart söker teamledare till Coop Frysen

Insitepart söker teamledare till Coop Frysen

Arbetsbeskrivning

Skulle du beskriva dig själv som en person med förmåga att arbeta både operativt och strategiskt. Har du tidigare erfarenhet inom lager- och logistik verksamhet där du fått arbeta med att vägleda och utveckla medarbetare. Vill du arbeta som teamledare på vår bemanningsverksamhet hos Coop Logistik i Enköping? Läs mer om tjänsten nedan!

Dina Arbetsuppgifter och Profil

Som operativ teamledare ingår du i teamet som ansvarar för Insiteparts bemanningsverksamhet på Coop Logistik i Enköping. Du kommer att ha en operativ roll under större delen av dina arbetspass men även hjälpa till att leda och fördela arbetet samt utbilda ny personal. Vi tror att du som söker har god kommunikativ förmåga och har lätt att bygga relationer med människor. Som teamledare på Insitepart deltar du aktivt i utveckling och förbättringsarbete av Insiteparts rutiner och struktur på Coop Logistik. Du som söker gillar att jobba mot högt uppsatta mål och kan förmedla dessa till våra konsulter.
Du rapporterar till Insiteparts Operation Manager och kan även agera tillförordnad för denna vid behov.

Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet som exempelvis teamledare, men det är inte ett krav. Det viktiga är att du inte räds inte att ta dig an nya uppgifter och finnas tillhands där behovet finns. Du är kommunikativ och kan kommunicera på svenska som engelska.

Villkor

- Minst 18 år
- God vana av truckkörning A + B
- Flytande svenska i tal och skrift
- Meriterande om du har tidigare erfarenhet som tex teamledare
- Arbetstiden är förlagd mellan måndag-söndag både dag och kväll


Om Insitepart

Insitepart är en logistikpartner som tillhandahåller tjänster till kunder inom lager, logistik och industri. Vi förstår värdet av en flexibel partner, och erbjuder effektiva lösningar inom bemanning, rekrytering och sitelösningar. Vi tror starkt på att vara en engagerad partner till våra kunder. Vi som jobbar här har lång och bred erfarenhet inom lager- och logistik och vi vet vilka utmaningar våra kunder står inför.

Vi erbjuder dig

Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Låter detta som din nästa utmaning?

Skicka då gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.

Din anställning kommer att börja med en visstidsanställning på 6 månader, som om alla parter är nöjda kommer att fortsätta i en Tillsvidareanställning hos Insitepart.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Insitepart
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2023
  • Ansök senast: 8 mars 2024

Liknande jobb


Lageransvarig till Skanska Rental!

Lageransvarig till Skanska Rental!

29 november 2024

Leveransmottagarassistent

Leveransmottagarassistent

20 december 2024

19 december 2024